  • 11. Data: 2002-03-18 16:03:25
    Temat: Re: Karty platnicze...
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Wojtek Piecek wrote:

    > 5 lat temu?

    a nie w ostatnie wakacje?

  • 12. Data: 2002-03-18 21:31:42
    Temat: Odp: Karty platnicze...
    Od: "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a74sfr$ip4$1@news.onet.pl...

    > Raczej próg opłacalności. Jeśli coś kosztuje 1 PLN, a POS łączy się z
    > centrum (np. w Warszawie) z odległego zakątka Polski, to sama opłata za
    > połączenie może wynosić ponad połowę tej kwoty (2 impulsy x 0,35 = 0,70).

    za autoryzację za pomoca GSMowskiego terminala płaci sie 25 groszy.
    d.

  • 13. Data: 2002-03-18 21:36:59
    Temat: Re: Odp: Karty platnicze...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 18, 2002 at 09:31:42PM +0000, darecheq wrote:

    > za autoryzację za pomoca GSMowskiego terminala płaci sie 25 groszy.

    Tylko dzierzawa nieco wieksza ;-(

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-03-19 07:31:51
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Oshin" <o...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    nie ma takiegio przepisu - i nawet skladanie reklamacji nic nie pomaga - ja
    zlozylem okolo 2 lat temu w media market i do dzisiaj nie dostalem
    odpowiedzi - ale sa tez takie sklepy gdzie mozna placici 0,90 pln - raz mi
    sie udalo kupowalem jogurt i zorientowalem sie ze zostawilem portfel w
    samocjodzie ale karty mialem przy sobie i pani przyjela karte ze spokojem -
    ale tylko jeden raz potem juz nie dalo rady w tym sklepie - chyba szef
    interweniowal ;-)
    b.

  • 15. Data: 2002-03-19 07:52:57
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Czy jest gdzies przepis, mowiacy o minimalnej kwocie, ktora mozna placic
    > karta platnicza?

    Visa International oglasza, ze sklepy moga odmowic przyjecia platnosci
    ponizej rownowartosci jednego dolara.
    W praktyce, to chyba terminale PolCard i Pekao przyjmuja od zlotowki w gore,
    a terminale WBK od 5 zl w gore.

    Michal.

  • 16. Data: 2002-03-19 08:42:45
    Od: "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a752do$j1g$...@n...tpi.pl...
    > Nie, to Ty zartujesz. Usluga jest dostepna dopiero od
    > pazdziernika/listopada. Od 01 lipca 2002 kod operatora BYL wymagany w
    calej
    > sieci tepsy.
    > Nie pamietasz zawirowania z POSami na poczatku lipca????

    Bzdura! od pazdziernika/listopada jest dostepna dla zwylkych abonentow. Dla
    partnerow strategicznych (sic!) byla od poczatku. Np na Politecgnice
    Wroclawskiej nie tylo nie trzeba krecic 1033 ale nawet inne prefiksy nie
    dzialeja od poczatku.
    pozdrawiam,

    --
    -------___
    ------/\#/\ ..... Tomasz Janisiow

  • 17. Data: 2002-03-19 08:43:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 18, 2002 at 04:50:36PM +0100, Maciej Bebenek wrote:

    > Nie, to Ty zartujesz. Usluga jest dostepna dopiero od
    > pazdziernika/listopada. Od 01 lipca 2002 kod operatora BYL wymagany w calej
    > sieci tepsy.

    A wczesniej to jak wybierales miedzymiastowa? 0-22-numer.

    > Nie pamietasz zawirowania z POSami na poczatku lipca????

    Szczerze - nie.

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-03-19 08:43:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 18, 2002 at 05:03:25PM +0100, qubacz wrote:

    > a nie w ostatnie wakacje?

    Mowie o tym kiedy posy byly programowane, a wiekszosc to ladnych kilka
    lat temu.

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-03-19 11:31:49
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wojtek Piecek wrote:

    > Mowie o tym kiedy posy byly programowane, a wiekszosc to ladnych kilka
    > lat temu.

    Uwierz Wojtku, był dym 1.07 ub roku. W połowie sklepów kartą nie szło
    zapłacić, a serwisanci i przedstawiciele akłajerów niczym więcej się nie
    zajmowali. Pamiętam nawet w TV wypowiedź dumnego dyrektora łódzkiego
    Leclerca, że oni mają łącze stałe i nie mają problemu.

    pzdr

    Tomek

  • 20. Data: 2002-03-19 11:59:14
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > partnerow strategicznych (sic!) byla od poczatku. Np na Politecgnice
    > Wroclawskiej nie tylo nie trzeba krecic 1033 ale nawet inne prefiksy nie

    Bzdury to Ty piszesz. Kluczowy klient z reguly ma niezla centralke
    wewnetrzna i jest w stanie sam sobie ustawic dowolne kierowanie polaczen
    miedzymiastowych. I tak prawdopodobnie bylo w przypadku Politechniki.
    Natomiast jezeli cos takiego - a nazywa sie to twarda preselekcja - zrobila
    Tepsa, to jest to NIELEGALNE z punktu widzenia polskiego prawa.

    Pzdr,

    Maciej