eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarty kredytowe, które można spłacać inną kartą kredytową › Re: Karty kredytowe, które można spłacać inną kartą kredytową
  • Data: 2020-12-02 18:33:10
    Temat: Re: Karty kredytowe, które można spłacać inną kartą kredytową
    Od: jakson <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Taka luka byłaby bardzo ciekawa :)

    > Ja jeszcze próbowałem:
    >
    > - wpłata na konto maklerskie XTB (można bezpłatnie kartą przez paypal,
    > testowałem z revolutem)
    > - wypłata na powiązany rachunek

    Ciekawe jak często można tak robić "niezauważenie"...

    > Próbowałem z twisto, ale oni chyba ogólnie mają blokadę na usługi
    > finansowe.

    Wręcz oszaleli z tymi blokadami.
    Twisto fizyczna darmowa działała z Revolutem czy Curve.
    Twisto wirtualna darmowa nie działa z Revolutem (ani bezpośrednio, ani przez Curve):
    "Transakcja nie powiodła się, ponieważ w ramach aktualnego planu nie możesz płacić
    offline."
    Dodatkowo Twisto źle żyje z Curve - są sklepy, gdzie zapłacisz Twisto, ale Twisto
    przez Curve już nie:
    "Transakcja nie została zrealizowana. Nie zezwalamy na korzystanie z karty Twisto w
    tym sklepie."

    > Z Citi się boję, bo mają duże prowizje od "operacji specjalnych" ;)

    KK Citi nie ma co próbować, ale KK Millenium już bym się nie obawiał :)
    BTW
    Citi to dziwny bank - niby to ich nowe konto to finansowa rewolucja, ale jaka to
    rewolucja
    jak kantor ma kursy bez szału, przelewy szybkie i wewn. chodzą tylko w godz
    7:00-18:00,
    o BLIKu nie słyszeli, apka z epoki kamienia łupanego z brakiem możliwości zalogowania
    na dwóch urządzeniach, itd.