  • Data: 2002-07-22 08:42:23
    Temat: Re: Karty a PKP
    Od: "Paul" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ahf1ba$ips$1@news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Podobno w niektorych miastach da sie zakupic bilet przy pomocy karty.
    > Prawda to?
    > Jesli tak, to do kogo mozna napisac/zaapelowac, by sklonic PKP do
    > akceptowania kart na dworcu w Bydgoszczy? ;))

    Może to i lepiej że nie ma.... W Lublinie jest 1 POS na dworcu głównym i w
    kwietniu nie pojechałem pociągiem, bo chciałem zapłacić kartą (VC z Multi).
    Mianowicie były czynne 3 z 4 kas - oczywiście ta gdzie był POS była
    nieczynna, ale pomyślałem nowoczesny dworzec to może i myślący i przyjaźni
    pracownicy....
    Pociąg odjeżdża za 8 min. - kupuje bilet a pani jak z filmu Bareji - gdzie z
    kartą - karty obok!!! Ja mówię że tam jest nieczynne i proponuje żeby się
    pani z kartą przespacerowała. Ale zostałem sprowadzony na ziemię tekstem -
    no jak to przecież tak nie wolno ja się muszę rozliczyć.... A pan który stał
    za mną w kolejce taki gdzieś >60 latek - Panie przecież w Polsce jesteśmy!
    PS Pojechałem Polskim Expressem (było nawet taniej i do tego klima... tylko
    0,5h dłużej)
    Tak więc z tymi posami na dworcach to różnie bywa.

    --
    Pozdr.,
    Paul.