    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty Kredytowe
    Date: Mon, 02 Apr 2007 21:31:05 +0200

    > W szczególności interesuje mnie:
    > - jak najlepiej posługiwać się KK
    zawsze splacaj cale zadluzenie w terminie wyznaczonym przez bank - nie
    korzystaj z kredytu kartowego

    > - na co zwracać uwagę
    na termin splaty, oprocentowanie, kary za nieterminowa splate,
    ubezpieczenia platne itp...

    > - jakich terminów przestrzegać i jakie mogą być konsekwencję ich
    > nieprzestrzegania
    jw.

    > - potrzebował bym takie zestawienie KK i normalnego kredytu bankowego
    > (koszt+ odsetki) Limit na KK 5000 zł i spłacana jest tylko minimalna
    > należność. Interesuje mnie czas po jakim zostanie spłacona ta KK i jak
    > przy tym wygląda kredyt na 5000 zł. Jest gdzieś takie przykładowe
    > zestawienie.?
    niedawno pisalem taki tekst, karta (5000 zl) zostanie splacona po ok. 12
    latach (oprocentowanie 17% - to kluczowy parametr), odsetki wyniosą ok.
    2000 zl; kredytu gotowkowego na taki okres nie dostaniesz (no chyba, ze
    zabezpieczony hipoteka)
    w kredycie gotowkowym oprocz nominalnego oprocentowania b.wazna jest
    jeszcze prowizja bankowa i rozne obowiazkowe ubezpieczenia - przy kk
    tego nie ma

    --
    pozdr.
    RobertS