  • 1. Data: 2005-03-17 10:12:00
    Temat: Karty BPH
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    Witam,

    Założyłem konto w BPH i czekam na karty, wedle informacji w oddziale
    powinny dojsc w przeciagu 2 tygodni, jutro (tj. piatek) mina te dwa
    tygodnie, czy to normalnie ze tyle sie czeka na karty?

    Czy karty pierw pokaza sie w Sezamie internetowym, czy dopiero jak do
    mnie dojda, wezme piny z oddzialu i je uaktywnie?

    Z gory dzieki z odp.

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net/ipv6

  • 2. Data: 2005-03-17 13:01:53
    Temat: Re: Karty BPH
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-17, Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net> wrote:
> [...]
    > powinny dojsc w przeciagu 2 tygodni, jutro (tj. piatek) mina te dwa
    > tygodnie, czy to normalnie ze tyle sie czeka na karty?
    Nie - kiedyś jak tam miałem konto przyszły w ok 10 dni - ale z tym to róznie bywa

    > Czy karty pierw pokaza sie w Sezamie internetowym, czy dopiero jak do
    > mnie dojda, wezme piny z oddzialu i je uaktywnie?
    Debetówki nie są widoczne w Sezamie :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2005-03-17 14:39:21
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > Nie - kiedyś jak tam miałem konto przyszły w ok 10 dni - ale z tym to róznie bywa

    Poleconym czy zwykłym?

    > Debetówki nie są widoczne w Sezamie :)

    A kredytowki?

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net/ipv6

  • 4. Data: 2005-03-17 15:46:07
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-17, Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net> wrote:

    > Poleconym czy zwykłym?
    Zwykłym przychodzi PIN - karta do odbioru w oddziale..generalnie miałem przejścia
    bo karty do Białegostoku pojechały gdzieś do Rzeszowa i ok 5 dni czekałem aż
    przesyłki
    dotarły gdzie trzeba :)

    > A kredytowki?
    Te są widoczne - podobnie jak obciążeniowe.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 5. Data: 2005-03-17 16:47:41
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Zwykłym przychodzi PIN - karta do odbioru w oddziale

    A nie przypadkiem odwrotnie?
    W lutym odbierałem i tak mi się wydaje ;-)

    Jacek

  • 6. Data: 2005-03-17 16:51:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Jacek wrote:

    > A nie przypadkiem odwrotnie?

    Nie. PIN pocztą, a po kartę do oddziału :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 7. Data: 2005-03-17 17:05:25
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Nie. PIN pocztą, a po kartę do oddziału :-)

    Nie. Karta pocztą, a po PIN do oddziału ;-)

    Miewam omamy różnego rodzaju ;-), ale w tym wypadku sprawdziłem - np.
    (71)376-91-62.

    Jacek

  • 8. Data: 2005-03-17 17:30:58
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Nie. Karta pocztą, a po PIN do oddziału ;-)

    Dokladnie. Chociaz kredytowke odebralem razem z PINem w oddziale (poczta
    przypelzl fejk zeby mnie podjarac).

    Bartol

  • 9. Data: 2005-03-17 17:31:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Dokladnie. Chociaz kredytowke odebralem razem z PINem w oddziale (poczta
    > przypelzl fejk zeby mnie podjarac).

    A moze dla zmylenia wroga kazdy oddzial robi inaczej? W BePeHahahahaha
    wszystko jest mozliwe.

    Bartol

  • 10. Data: 2005-03-17 17:48:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Jacek wrote:

    > Nie. Karta pocztą, a po PIN do oddziału ;-)
    >
    > Miewam omamy różnego rodzaju ;-), ale w tym wypadku sprawdziłem - np.
    > (71)376-91-62.

    Masz rację. Odszczekuję poprzedniego posta :-)

    przyszłość/ Woody Allen