  • 31. Data: 2003-10-27 10:50:06
    Temat: Re: Karta wyłącznie bankomatowa
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > To ten znajomy chce dac karte corce, czy kochance, bo sie zgubilem?

    Obstawiam, że córce, o której istnieniu nie wie żona ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 32. Data: 2003-10-27 10:50:55
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Grzexs napisał:

    > Z tego, co tłumaczył mi ten znajomy, tu chodzi o to, że jeden pobyt w
    > tym mieście, udowodniony na podstawie transakcji bankomatowej, da sie
    > jakos wytłumaczyć (żonie?), a regularne zakupy i to w porach, w
    > których "się było w domu", już nie bardzo. Oczywiście są to rozważania
    > teoretyczne...

    To ten znajomy chce dac karte corce, czy kochance, bo sie zgubilem?

    Bartol

  • 33. Data: 2003-10-27 10:59:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> writes:

    > Obstawiam, że córce, o której istnieniu nie wie żona ;-))))

    No w porzadku, znamy takie przypadki. Ale co za problem zalozyc takie
    konto, do ktorego zona nie bedzie miala wgladu?

    MJ

  • 34. Data: 2003-10-27 11:01:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No w porzadku, znamy takie przypadki. Ale co za problem zalozyc takie
    > konto, do ktorego zona nie bedzie miala wgladu?

    Tego własnie nie jestem w stanie pojąć - przecież to nie jest problem. Na
    dodatek kombinacja z kartą czysto bankomatową też nie jest sensowna. No ale
    ponieważ i tak nie wiadomo o co chodzi ;-))) to nie ma chyba sensu dalej
    tego rozważać.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 35. Data: 2003-10-27 12:02:01
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > No w porzadku, znamy takie przypadki. Ale co za problem zalozyc takie
    > konto, do ktorego zona nie bedzie miala wgladu?

    Bo bank przysle PINkod nie pod ten adres co trzeba i bedzie wtopa. ;-)))))

    Bartol

  • 36. Data: 2003-10-28 10:58:04
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisała:

    > A njagorsze jest jak "błąd" jest uderzająco podobny do tego, co go zrobił
    > :PPP

    Gorzej gdy nie jest..... :)

    Pzdr,

    --