  • 1. Data: 2005-11-30 19:51:22
    Temat: Karta upominkowa BZWBK a transakcje online
    Od: "Adrian" <a...@o...pl>

    Witam

    Jestem zainteresowany nabyciem karty upominkowej BZWBK na okaziciela o nominalne
    50 PLN.

    Na stronie WWW banku czytamy :

    "W odróżnieniu od standardowych kart Visa Electron funkcjonujących na rynku
    polskim, Kartą Upominkową można płacić także za transakcje internetowe
    realizowane w PLN."

    Czy to znaczy ze nie zaplace za transakcje online za granica np. w sklepach z
    cenami EUR ?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-11-30 20:30:36
    Temat: Re: Karta upominkowa BZWBK a transakcje online
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adrian" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > realizowane w PLN."
    >
    > Czy to znaczy ze nie zaplace za transakcje online za granica np. w

    Ta karta po prostu działa tylko w Polsce. Jak chcesz zagranicą kup kartę
    doładowywalną. Ponadto karty 50 PLN dostępne są tylko w wbranych placówkach
    pocztowych. W oddziałach BZ WBK min. 100 PLN.