  • 11. Data: 2022-10-17 14:36:07
    Temat: Re: Karta przedpłacona
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    > Szukam oferty karty przedpłaconej dla ucznia (pełnoletniego), co to
    > bedzie miał obrót rzędu 100~200 zł miesięcznie. Góra 500 zł. Nie chcę mu
    > rachunku do tego otwierać. Jakiś pomysł, żeby to w miarę tanio było?
    >
    > Chyba, że jeszcze da się jakoś wirtualnie to ogarnąć, żeby sobie
    > telefonem płacił.

    Mi wnuczka zrobiła kartę w ING, taka pomarańczowa.
    Ja nic nie robię, ona przelewa na tę kartę a ja tylko zbliżam, czasem
    wbijam PIN.
    Czasem jak mi małolat pomaga w internecie coś kupić to wpisuje te numerki.
    Ja konta nie mam. Listonosz przynosi emeryture.

  • 12. Data: 2022-10-17 14:37:54
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 17.10.2022 o 14:36, Henryk Hajdan pisze:

    > Ja konta nie mam. Listonosz przynosi emeryture.

    Oj pomyliłem się, jednak mam konto w Banku Pocztowym, a listonosz mi
    przynosi gotówkę z tego konta.

  • 13. Data: 2022-10-17 15:14:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 17 października 2022 o 14:38:34 UTC+2 Henryk Hajdan napisał(a):
    > Oj pomyliłem się, jednak mam konto w Banku Pocztowym, a listonosz mi
    > przynosi gotówkę z tego konta.

    Ale extra, chyba sobie w końcu założę w pocztowym.
    Pocztę mi upgrade'owali, listonosze mają już te komputerki do podpisywania,
    więc nawet przynoszą listy z sądu (wcześniej przynosili od razu tylko awiza).
    Jednego nie upgrade'owali, że przychodzą o 11 - ostatnio fartem byłem w domu ;)

  • 14. Data: 2022-10-17 23:27:44
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 17 paź 2022 o 12:38, Dawid Rutkowski pisze:

    > Hmmm, dzieciak pełnoletni, a sam sobie nie pójdzie założyć konta.
    > Nie chce wisienek, np. z citka?

    Citek daje 350 pln?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.l

  • 15. Data: 2022-10-19 07:50:40
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-10-16, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > rachunku do tego otwierać. Jakiś pomysł, żeby to w miarę tanio było?
    >
    > Chyba, że jeszcze da się jakoś wirtualnie to ogarnąć, żeby sobie

    To jakiś revolut może?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 16. Data: 2022-10-19 08:08:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    >Ono ma raz w miesiącu za siłownię tym płacić

    Ja bym pełnoletniemu, który nie potrafi sobie konta
    z bezpłatną kartą znaleźć, otworzyć i nim zarządzać - żadnej karty do ręki
    nie dawał.

  • 17. Data: 2022-10-19 11:48:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 19 października 2022 o 08:08:21 UTC+2 cef napisał(a):

    > Ja bym pełnoletniemu, który nie potrafi sobie konta
    > z bezpłatną kartą znaleźć, otworzyć i nim zarządzać - żadnej karty do ręki
    > nie dawał.

    Kazimierz Grześkowiak: "To je moje", zwrotki od 7 do 9 ;>

  • 18. Data: 2022-10-25 18:19:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 16 października 2022 o 19:31:58 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > rachunku do tego otwierać. Jakiś pomysł, żeby to w miarę tanio było?
    >
    > Chyba, że jeszcze da się jakoś wirtualnie to ogarnąć, żeby sobie

    Skoro pełnoletnią osoba to nie szukaj Ty a niech sobie sam/sama coś znajdzie