  • 1. Data: 2002-11-05 19:58:02
    Temat: Karta mBanku
    Od: "MaG [WRC]" <q...@o...pl>

    czolem! czy karte platnicza mBanku trzeba jakos uaktywnic przed pierwszym
    uzyciem np. dzwoniac na mline czy mozna smialo nia placic?

    bardzo dziekuje za dop. pozdrawiam
    MaG

  • 2. Data: 2002-11-05 20:07:10
    Temat: Re: Karta mBanku
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq97r8$rm6$1@news2.tpi.pl, q...@o...pl wrote:
    > czolem! czy karte platnicza mBanku trzeba jakos uaktywnic przed
    > pierwszym uzyciem np. dzwoniac na mline czy mozna smialo nia placic?

    Trzeba aktywować dzwoniąc na mLinię - na kartce, do której jest/będzie
    przyklejona znajdziesz instrukcję.

  • 3. Data: 2002-11-05 20:14:50
    Od: "MaG [WRC]" <q...@o...pl>

    dzieki! i jeszcze jedno: czyli nie trzeba jej pierwszy raz uzyc w
    bankomacie? (jak to ma miejsce np w pkobp lub bzwbk) mozna odrazu zaplacic
    np. w sklepie?

  • 4. Data: 2002-11-05 20:16:33
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq98qu$nhh$1@news.tpi.pl, q...@o...pl wrote:
    > dzieki! i jeszcze jedno: czyli nie trzeba jej pierwszy raz uzyc w
    > bankomacie? (jak to ma miejsce np w pkobp lub bzwbk) mozna odrazu
    > zaplacic np. w sklepie?

    Nic mi nie wiadomo o takim wymogu z bankomatem.
    Można zapłacić w sklepie, ale po aktywowaniu.

  • 5. Data: 2002-11-05 22:33:41
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba aktywować dzwoniąc na mLinię - na kartce, do której jest/będzie
    > przyklejona znajdziesz instrukcję.

    Jest tam napisane m.in. ze nalezy ja aktywowac w ciagu 7 dni od otrzymania.
    Skad taki warunek i jak go wyegzekwowac w praktyce? Moge przeciez spoznic sie
    kilka miesiecy i stwierdzic, ze Poczta Polska nigdy nie byla godna zaufania...

    --
    GreG (c) 2002
    -------------

  • 6. Data: 2002-11-05 22:45:11
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq9gtm$ao5$1@absinth.dialog.net.pl, g...@w...pl wrote:

> [...]
    > otrzymania. Skad taki warunek i jak go wyegzekwowac w praktyce? Moge
    > przeciez spoznic sie kilka miesiecy i stwierdzic, ze Poczta Polska

    Przecież o to właśnie chodzi, że jak podejrzanie długo idzie, to już się nie
    da aktywować choćby nie wiem co (bo zachodzi podejrzenie, że wpadła w
    niepowołane ręce). To jest podyktowane względami bezpieczeństwa.

    Po prostu wyślą nową kartę.

  • 7. Data: 2002-11-06 06:38:30
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Tue, 5 Nov 2002, GreG wrote:

> [...]
    > kilka miesiecy i stwierdzic, ze Poczta Polska nigdy nie byla godna zaufania...

    _Wydaje mi sie_, ze tak bylo napisane przy pierwszej karcie, a przy
    drugiej, rok pozniej, juz nie. Aktywowalem ja po jakichs 2 miesiacach od
    wyslania, bez problemow. Trudno wymagac od klienta, zeby nie ruszal sie z
    domu na dluzej niz 7 dni. :-/
    M.

  • 8. Data: 2002-11-06 14:55:30
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > się nie da aktywować choćby nie wiem co (bo zachodzi podejrzenie, że
    > wpadła w niepowołane ręce). To jest podyktowane względami

    Da sie. W sierpniu aktywowalem karte wazna od stycznia, czyli pewnie
    przeslana pod koniec listopada
    :-)

    M.

  • 9. Data: 2002-11-06 14:57:26
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqbag8$79a$1@news2.tpi.pl, Maciej Bebenek wrote:

    > Da sie. W sierpniu aktywowalem karte wazna od stycznia, czyli pewnie
    > przeslana pod koniec listopada
    > :-)

    Acha :) W takim razie jest to podyktowane względami stwarzania pozorów
    bezpieczeństwa.
    ;)