  • 1. Data: 2002-11-05 19:02:54
    Temat: PKO BP SA - czy PEKAO SA
    Od: "MIJO.PL" <m...@m...pl>

    Czasem mnie zastanawia dlaczego ludzie nie widza roznicy w tych dwoch
    nazwach PKO i PEKAO
    Przeciez to sie inaczej pisze i coinnego oznacza
    ... choc maja wspolna ceche .... :-))

    MIREK
    - - - - - - - - - - -
    www.mijo.pl
    - Logosy
    - SMSy Graficzne i Animowane

  • 2. Data: 2002-11-05 19:12:24
    Temat: Re: PKO BP SA - czy PEKAO SA
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq94ld$1s4$1@absinth.dialog.net.pl, m...@m...pl wrote:
    > Czasem mnie zastanawia dlaczego ludzie nie widza roznicy w tych dwoch
    > nazwach PKO i PEKAO
    > Przeciez to sie inaczej pisze i coinnego oznacza

    Wymawia sie podobnie i oznacza prawie to samo - duzy bank z tradycjami, wiec
    podobienstwo jest duze, nie dziw sie zatem.

  • 3. Data: 2002-11-05 19:13:05
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "MIJO.PL" <m...@m...pl> wrote in news:aq94ld$1s4$1@absinth.dialog.net.pl:

    /ciach.../

    > ... choc maja wspolna ceche .... :-))

    Zgadza sie - wspolna cecha to najwieksza liczba bankomatow :-)

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-11-05 19:17:50
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:Xns92BDCD9B1FB32WWZARC79634AGGGA@212.85.112.42,
    u...@h...pl wrote:
    > "MIJO.PL" <m...@m...pl> wrote in
    >
    > /ciach.../

    > Zgadza sie - wspolna cecha to najwieksza liczba bankomatow :-)

    blad!
    najwieksza liczbe bankomatow posiada tylko jeden z nich
    (nie wiem ktory, bo mi sie myla ;) )

  • 5. Data: 2002-11-05 19:23:27
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Robert" <m...@w...pl> wrote in news:aq95h3$m27$1
    @topaz.icpnet.pl:

    /ciach.../

    > blad!
    > najwieksza liczbe bankomatow posiada tylko jeden z nich
    > (nie wiem ktory, bo mi sie myla ;) )

    Trudno, zeby posiadaly tyle samo. Laczy je to (a tym samym odroznia od innych), ze
    maja tych bankomatow najwiecej, OK ?

    Wojtek

    P.S. A najwiecej zawsze mial BP, z oczywistych wzgledow.

  • 6. Data: 2002-11-05 19:30:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

    PKO Bank Polski SA - bank z najwieksza liczba bankomatow, nalezy do skarbu
    panstwa, logo skarbonka.
    PeKaO SA - bank z logiem byka na granatowym tle, nalezy do wloskiego banku,
    ma fundusz pt. pioneer

  • 7. Data: 2002-11-05 19:35:38
    Od: g...@p...gazeta.pl

    >Laczy je to (a tym samym odroznia od innych), ze maja tych bankomatow >najwiecej,
    OK ?

    Nie ok. Teraz najwięcej bankomatów "własnych" ma Inteligo ;-)))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2002-11-05 19:36:52
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:Xns92BDCF5D11BAEWWZARC79634AGGGA@212.85.112.42,
    u...@h...pl wrote:

    > Laczy je to (a tym samym odroznia
    > od innych), ze maja tych bankomatow najwiecej, OK ?

    Cóż, sztuka kompromisu jest Ci chyba obca, bo w ogóle nie zmieniłeś
    stanowiska ;)

    > P.S. A najwiecej zawsze mial BP, z oczywistych wzgledow.
    Wiem oczywiście, to był meta-żart w temacie ;)

  • 9. Data: 2002-11-05 19:42:47
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>

    to wam powiem lepszy numer : moja firma posiada domeny www.pko.pl i www.pko.com.pl

    jakiś czas temu, żeby identyfikować naszych klientów ściągających programy
    utworzyliśmy na stronie system z rejestracją użytkowników i logowaniem, hasłami itp

    uwierzycie że co kilka dni trafia sie zawodnik ktory psioczy na nas że przecież podał
    hasło i login które dostał od banku i nie chce mu działac, a on chce przecież
    sprawdzić zawartość konta

    to normalnie standard a w żaden sposób broń boże nie staramy sie podszywać - na
    głównej stronie publikujemy naszą nazwę i i tak nie pomaga - ludzie są niesamowici i
    tyle

  • 10. Data: 2002-11-05 19:45:18
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:6fa3.0000022f.3dc81d89@newsgate.onet.pl, g...@p...gazeta.pl
    wrote:

    > Nie ok. Teraz najwięcej bankomatów "własnych" ma Inteligo ;-)))

    A Twój ulubiony Fortis nie ma więcej? ;)