  • 1. Data: 2002-11-05 19:30:54
    Temat: Lukas - ciagle brak dostepu
    Od: m...@p...onet.pl

    Co jest z tym Lukasem? Ciagle brak dostepu. Nie moge wejsc na strony
    transakcyjne. Widze, ze niektorym dziala. Ale u mnie - NIC.

    Czy wpisalem bledne haslo i mam juz zablokowany dostep?
    Czy to u nich nawala?

  • 2. Data: 2002-11-05 19:38:40
    Temat: Re: Lukas - ciagle brak dostepu
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:6fa3.0000022b.3dc81c6e@newsgate.onet.pl,
    m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > transakcyjne. Widze, ze niektorym dziala. Ale u mnie - NIC.
    >
    > Czy wpisalem bledne haslo i mam juz zablokowany dostep?

    Raczej nie masz zablokowany - choc oczywiscie gwarantowac nie moge.

    Czesto tak reaguje, jakby byl zly klucz, gdy sa problemy. Sprobuj za jakis
    czas. Czasami pomaga powtorna proba z nastepnym wskazaniem tokena, byc moze
    jest to weryfikacja synchronizacji.

    Ale wczoraj i dzis dziko dziala, choc w pewnym momencie udalo mi sie
    zalogowac i pozlecac przelewy.

  • 3. Data: 2002-11-05 19:50:17
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Robert" <m...@w...pl> wyznał(a):
    > Raczej nie masz zablokowany - choc oczywiscie gwarantowac nie moge.
    >
    > Czesto tak reaguje, jakby byl zly klucz, gdy sa problemy. Sprobuj za jakis
    > czas.

    ja zawsze po drugiej takiej nieudanej próbie logowania czyszczę cache
    przeglądarki, zamykam wszystkie jej okienka, a nastepnie otwieram na
    nowo "świeże" okno i loguję się. u mnie to zawsze skutkowalo.

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 4. Data: 2002-11-05 21:53:30
    Od: "tompus" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > transakcyjne. Widze, ze niektorym dziala. Ale u mnie - NIC.
    >
    > Czy wpisalem bledne haslo i mam juz zablokowany dostep?

    Witam,

    Mi też wyskakiwał komunikat o błędnym haśle. Właściwie przez przypadek
    spróbowałem zalogować się używając Internet Explorera (normalnie posługuję
    się Netscapem) i zadziałało bez większych problemów. Może zmiana
    przeglądarki i Tobie pomoże?

    --
    Pzdr.
    Wojtek

  • 5. Data: 2002-11-06 09:12:44
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > transakcyjne. Widze, ze niektorym dziala. Ale u mnie - NIC.
    >
    > Czy wpisalem bledne haslo i mam juz zablokowany dostep?

    U mnie wszystko bylo OK.