  • Data: 2014-10-23 20:54:59
    Temat: Re: Karta kredytowa ze zwrotem np. 1%
    Od: ls <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 października 2014 18:15:24 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > takich to już teraz nie ma..
    > możesz mieć rabaty, ale bezwarunkowego cashbanku na wszystkim nie ma
    > ps
    > w GNB możesz mieć debetówkę, która daje 10% zwrotu miesięcznie (realnie
    > max. 36 zł i 300 zł na rok)

    No mam to - obecnie w Fajansie, bo w GO za 2014 osiagnalem max zwrotu i wypowiadam
    umowe.
    Marzy mi sie jednak KK z jakimkolwiek zwrotem.
    Do tej pory korzystalem z KK Citi World, bo te ich punkty, co sie zbiera, zamienialem
    na doladowania w Playu. Ale teraz przelicznik nagrod za punkty znow sie ma pogorszyc
    i te punkty staja sie niewiele warte.

    --
    pozdr.
    ls