  • 11. Data: 2005-07-21 20:58:44
    Temat: Re: Karta kredytowa z MB
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    > Stan przy kasie w jakims markecie (Saturn, MM) i lap ludzi co kupuja cos
    > drozszego (TV, pralka, lodowka). Zaplac karta i wez od nich gotowke.

    To się mija z celem. Są banki które umożliwiają wypłatę gotówki z karty do
    wysokości dostępnych środków na rachunku (np inteligo).

  • 12. Data: 2005-07-21 22:13:51
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > anno - marcinie - a wiesz ile placisz za ten kredyt ? jestem pewny ze przy
    > zarobkach 15ooo zl miesiecznie - dostaniesz kredyt gotowkowy w dowolnym
    > banku - z oprocentowaniem o 2/3 nizszym

    Oj, widać , że jesteś porządnym podatnikiem, nie żadnym tam DG... ;-)
    PIT-5 (i PIT-5L też) wypełnia się narastająco od początku roku.
    15000 w czerwcu oznacza zatem średnio 2500 miesięcznie (6 x 2500 = 15000)...

    m23m

  • 13. Data: 2005-07-22 06:50:16
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Thu, 21 Jul 2005 22:58:44 +0200, Audyt IT <g...@w...pl> wrote:

    >To się mija z celem. Są banki które umożliwiają wypłatę gotówki z karty do
    >wysokości dostępnych środków na rachunku (np inteligo).

    Mowa jest o kartach _kredytowych_.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 14. Data: 2005-07-22 07:47:33
    Od: "topjes" <topjes@USUN_TO_TRALALA_gazeta.pl>

    "August" <n...@p...pl> wrote in message news:dbort5$lr8$1@opal.futuro.pl...
    > W artykule news:dboral$t4g$1@atlantis.news.tpi.pl grupowicz Mithos

    > Ty byś się zgodził na takie coś? By "intencjonodawcy" pomysłu tak przy
    kasie
    > dać forsę ?

    Za mnie kiedyś płacił tak facet w nocy na stacji benzynowej za moje paliwo -
    bo potrzebował gotówy :))) W czym problem? :)

    pzdr
    topjes