  • 11. Data: 2011-08-24 11:11:44
    Temat: Re: Karta kredytowa z Cash back
    Od: "MarcinK" <...@...pl>

    > Czy jakiś jeszcze inny bank daje kartę z podobnym bonusem. Najczęściej
    > kupuję paliwo i spożywkę.

    KK BPH 1,5% max 25zł miesiecznie

  • 12. Data: 2011-08-24 11:17:13
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (24.08.2011 09:01), Włodziu wrote:
    > Użytkownik "mvoicem"<m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A co w tym złego ??

    Nic złego. Ale jeże uznajesz ten argument (a pewnie tak jest skoro z nim
    nie polemizujesz), to twój argument że debetówka jest zła bo płacisz
    swoimi pieniędzmi - nie ma sensu.

    > Nie rozumiem o co chodzi w pytaniu?
    >
    > Jeżeli chodzi o to że podobno kartą jest drożej to narazie tylko raz
    > spotkałem się z sytuacją że sprzedawca widząc że chce zapłacić kartą
    > zaproponował rabat za płatność gotówką.
    >
    > Płacę kartą najczęściej w marketach i stacjach benzynowych. Tam najpierw
    > podają cenę a dopiero potem wyciągam więc płacę tyle samo karta co gotówką.

    Ty tak jakbyś nie czytał własnych postów na które odpowiedziałem :).

    Nie chcesz płacić debetówką, bo a)twoje pieniądze, b)wolisz pensję na
    dać na lokatę.

    Ja Ci zwracam delikatnie uwagę, że z tych 3% zwrotu z debetówki będziesz
    miał więcej zysku, niż z odsetek z lokaty.

    p. m.

  • 13. Data: 2011-08-24 11:23:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Włodziu" 1...@d...icnet

    > Czy jakiś jeszcze inny bank daje kartę z podobnym bonusem. Najczęściej kupuję
    paliwo i spożywkę.

    Ponoć Meritum daje 4% keszbeku za napełnianie baku -- czy jakoś tak. ;)
    Ale ponoć tylko na dwa miesiące kredytówką. Debetówką -- do odwołania.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2011-08-24 11:26:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j324jg$rab$...@n...onet.pl

    > Dosc ze nie placisz swoimi to jeszcze chcesz CB ?

    Nie marnuje makulatury, drzewa oszczędza, cuchnących farb
    nie zużywa i nie daje pracy drukarniom... Dlaczego my,
    operujący ;) złoconym plastykiem najwyższej próby mamy
    dopłacać do papierowych? To raczej Kaczyńskiemu pomieszało
    się w pewnej części jego ciała, nie palstykowcom. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2011-08-24 11:27:37
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-08-24 09:01, Włodziu pisze:

    > Nie rozumiem o co chodzi w pytaniu?

    Policzmy...

    A) Masz debetówkę z CB 3%, przepuszczasz przez nią tauzena miesięcznie.
    Zyskuejsz 30zł CO MIESIĄC
    Rocznie = 360zł

    B) Masz kredytówkę z CB 1% i GP, trza liczyć średnią za GP, więc przy
    tym samym omłocie zyskujesz 10zł plus odsetki na lokacie od tauzena, ale
    to już rocznie, powiedzmy 6%, czyli 60zł
    Rocznie = 180zł.

    Przy przemłóceniu 3 tałzenów (to już trzeba trochę poszaleć) 600
    (limit!) na KD i 540 na KK

    Wariant C) - masz konto premium w BGŻ , dostajesz 1% od wpływów do
    garści, a MCD jest bezprowizyjna we wszystkich bankomatach. Łączysz to z
    1% CB na KK...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 16. Data: 2011-08-24 20:55:14
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:j32n79$3rs$1@inews.gazeta.pl...

    > "Włodziu" 1...@d...icnet

    > Ponoć Meritum daje 4% keszbeku za napełnianie baku -- czy jakoś tak. ;)
    > Ale ponoć tylko na dwa miesiące kredytówką. Debetówką -- do odwołania.

    Karta kredytowa Meritum Banku, oprócz funkcji płatniczej i kredytowej,
    pozwala tankować auto taniej w Polsce i za granicą. Płacąc za paliwo oraz
    inne artykuły zakupione na stacji benzynowej użytkownik karty otrzymuje od
    banku premię nawet do 20 zł miesięcznie. Przez pierwsze trzy miesiące
    posiadacz karty otrzymuje 5 %, a w kolejnych 2 % rabatu na paliwo. Ponadto
    klient ma dostęp do nieprocentowanego kredytu przez 54 dni, a bank nie
    nalicza opłaty za posiadanie karty, jeśli operacje wykonane za jej pomocą,
    w jednym miesiącu przekroczą 500 zł.

  • 17. Data: 2011-08-24 21:02:49
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:j32n79$3rs$2@inews.gazeta.pl...

    > Nie marnuje makulatury, drzewa oszczędza, cuchnących farb
    > nie zużywa i nie daje pracy drukarniom...

    nie daje tez pracy panienkom z okienka
    nie daje konwojentom, itd

    >Dlaczego my,
    > operujący ;) złoconym plastykiem najwyższej próby mamy
    > dopłacać do papierowych? To raczej Kaczyńskiemu pomieszało
    > się w pewnej części jego ciała, nie palstykowcom. ;)

    - bo my nalezymy do "polococtowcow" ;)

  • 18. Data: 2011-08-24 21:49:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j33otp$i2g$...@n...onet.pl

    > nie daje tez pracy panienkom z okienka
    > nie daje konwojentom, itd

    Dokładnie!!! Konwojentom, ,,elementowi'' z marginesu,
    panienkom, budowniczym liczydełek... Całej masie ludzi!!!
    Dzięki kartom -- mniej pomyłek, mniej niepotrzebnych łez,
    łatwiej o kontrolę siebie, pracowników, dzieci...

    [Mam przygotowane testy zarówno anty-Kaczyńskie, jak i anty-Tuskowe,
    ale skoro doszło do agresji, :( do utrudniającego zastawienia wjazdu
    do mego garażu... Na Tuska mam taki biczyk, że aż miło -- opublikuję
    po wyborach, skoro bez żadnej przyczyny mam zastawiony wjazd. Podróż
    dzisiejsza poniekąd pójdzie (?pojedzie?) na marne. Czy zatem napiszę
    o BKomorowskim? -- dlaczego ma swą posiadłość w Ruskiej Budzie? M...
    No -- ten wjazd nie jest zastawiony aż tak mocno, abym miał wybielać
    naszego prezydenta... Po co aż taka eskalacja?...]

    > - bo my nalezymy do "polococtowcow" ;)

    Bo my jesteśmy normalnymi ludźmi, idącymi z tak zwanym duchem
    (?po łacinie -- ze spirytusem, czyli wódą?) czasu. :)

    -=-

    Polecam film http://www.iplex.pl/filmy/7-krasnoludkow-las-to-za-m
    alo,1727
    jako dobry zlepek baśni braci Grimm. Jeżeli ktoś tych baśni nie zna -- ma
    drobny kłopot, ale i tak film fajny. ;) Śnieżkę chyba zna każdy... Resztę
    też można poznać. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2011-08-25 04:37:40
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-08-24 23:02, Waldek pisze:

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > nie daje tez pracy panienkom z okienka
    > nie daje konwojentom, itd

    No i najważniejszy zysk -
    'Wielki Brat' po jednym kliknięciu wie o użytkowniku i jego rodzinie
    niemal-wszystko, zna jego upodobania, weekendowe trasy, ciągoty (np do
    alkoholu), sposób i miejsca spędzania czasu itd.
    I o to chodzi!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 20. Data: 2011-08-25 12:37:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maruda" j34jij$f3$...@n...onet.pl

> [...]
    niemal-wszystko, zna jego upodobania, weekendowe trasy,
    > ciągoty (np do alkoholu), sposób i miejsca spędzania czasu itd.

    Wielki brat (PeKaO) i bez kart poznał moje upodobania -- każdy pracownik (poza
    sprzątaczkami?) miał dostęp do kont szanownych klientów. O tym, że ja wlewałem
    co miesiąc fajf tałzen, a czasami dwa razy po fajf tałzen (pod koniec XX wieku
    to całkiem sporo jak na regularne wpłaty, nie zaś sporadyczne) do PeKaO -- ten
    brat dowiedział się i uznał, że jednak za mało mu daję. :)

    Być może stąd bierze się niechęć JKaczyńskiego do konta w banku -- wie ów
    człowiek o tym, że obrót na koncie bankowym jest monitorowany przez Kościół...

    -=-

    Wiesz, dlaczego ja nie kryję się? Dlaczego piszę o tym, dokąd jeżdżę i kiedy?
    Bo dzięki temu nie jestem inwigilowany, :) a jeśli zechcę coś ukryć -- po
    prostu o tym nie napiszę. :) Plotkarze i tak wszystko wiedzą, donoszą,
    wyciągają wnioski... Niech więc wiedzą o mnie to, co ja :) chcę, aby
    o mnie wiedzieli. :) [po zmianie samochodu, musiałem jakoś się odznaczać
    od innych -- wyjąłem więc zagłówek z tyłu, aby mi nie pokiereszowano :)
    samochodu znacznikami ;) typu pognieciony błotnik; znajomy nie zamykał
    samochodu, aby mu szyb nie tłukli; łatwiej samochód zamknąć raz na jakiś
    czas niż wstawiać szyby i łatwiej wstawić zagłówek niż reperować błotnik...]

    Kto Ci broni pobrania szmalu w jednym miejscu i wydania w innym, zakazanym ;)
    czy jakoś chronionym? Na co dzień płacisz kartami, raz na jakiś czas, gdy
    się kryjesz -- wydajesz gotówką pobraną w miejscu jawnym. ;)

    [początkujący... toż jadąc gdzieś, człowiek powinien zapobiegać wypływowi
    pieniędzy!!! po co wzbogacać ludność tambylczą, obcą?!?! -- która później
    dniami i nocami modli się, prosząc Boga o powrót nieszczęśnika... każdy
    mądry podróżnik ;) wie o tym, że nie wolno nigdzie poza ,,domem'' niczego
    kupować, a jeśli już -- tylko na stacjach benzynowych i w hipergaleriach
    handlowych... wspierać trzeba ,,swoich'', nie obcych... no.. chyba, że ci
    obcy mają korzystne, niskie ceny; Francuzi jadąc (co rok!) w lipcu do
    Augustowa, nie płacą (poza nielicznymi wyjątkami) na miejscu ani za
    hotele, ani za jedzenie, ani nawet za paliwo do swoich ślizgaczy!!!
    zostawiają smród, brud i niesmak w mieście produkującym papierosy...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'