  • 1. Data: 2011-08-23 11:46:30
    Temat: Karta kredytowa z Cash back
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Witam
    Posiadam aktualnie KK Polbank Era ze zwrotem 1% wydatków.

    Wiem, że jeszcze KK Aliora ma podobnie ale tam jest obecnie 0,7% (po
    uwzględnieniu płatnych ubezpieczeń)

    Czy jakiś jeszcze inny bank daje kartę z podobnym bonusem. Najczęściej
    kupuję paliwo i spożywkę.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-08-23 13:31:05
    Temat: Re: Karta kredytowa z Cash back
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Włodziu" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy jakiś jeszcze inny bank daje kartę z podobnym bonusem. Najczęściej
    > kupuję paliwo i spożywkę.

    Koniecznie KK ? Debetówka z milleniumowego dobrego konta (3% zwrotu do 50
    PLN miesięcznie) odpada ?

    pozdr

  • 3. Data: 2011-08-23 16:01:08
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Włodziu w liscie z dnia 2011-08-23 13:46 napisala
    nastepujace slowa:

> [...]
    > uwzględnieniu płatnych ubezpieczeń)
    >

    > Czy jakiś jeszcze inny bank daje kartę z podobnym bonusem. Najczęściej

    BGZ:

    http://www.bgz.pl/dla_ciebie/karty/Karty_kredytowe/k
    redytowa_mastrecard.html#tabs=2

    - zwrot 1% (tylko z wybranego pakietu)
    - wyciagi papierowe (chyba ze konto zalozysz)
    - wyplata bonusu po uzbieraniu 25 zl
    - zwrot rocznej oplaty za uzytkowanie po wypracowaniu 7200 zl

    --
    michal

  • 4. Data: 2011-08-24 04:50:14
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@m...ru> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Włodziu" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Koniecznie KK ? Debetówka z milleniumowego dobrego konta (3% zwrotu do 50
    > PLN miesięcznie) odpada ?

    Debetówka odpada, bo po co płacić swoimi pieniędzmi :)
    Mnie się bardzo podoba taka sytuacja, że wypłata leży sobie na miesięcznej
    lokacie a płacę sobie kasą banku

  • 5. Data: 2011-08-24 06:06:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (24.08.2011 06:50), Włodziu wrote:
    > Użytkownik "marcin"<m...@m...ru> napisał w wiadomości

    > Debetówka odpada, bo po co płacić swoimi pieniędzmi :)

    I tak w naszych realiach do tego się sprowadza.

    > Mnie się bardzo podoba taka sytuacja, że wypłata leży sobie na miesięcznej
    > lokacie a płacę sobie kasą banku

    Masz z lokaty więcej odsetek niż 3% od tego co wydasz (zakładam że
    znacząca część pensji, jeżeli nie cała) ?

    p. m.

  • 6. Data: 2011-08-24 06:09:34
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > Debetówka odpada, bo po co płacić swoimi pieniędzmi :)
    > Mnie się bardzo podoba taka sytuacja, że wypłata leży sobie na miesięcznej
    > lokacie a płacę sobie kasą banku
    Dosc ze nie placisz swoimi to jeszcze chcesz CB ?
    jak to Sthur mowil ... "popowiększali się i w dupach im się poprzewracało!

    LOL

  • 7. Data: 2011-08-24 06:19:33
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Czy jakiś jeszcze inny bank daje kartę z podobnym bonusem. Najczęściej
    > kupuję paliwo i spożywkę.

    Do transakcji na stacjach paliw karta kierowcy z Meritum

    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/karty/karta-k
    ierowcy#r,main,selectedTab=44527

    Darek

  • 8. Data: 2011-08-24 07:01:23
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    > I tak w naszych realiach do tego się sprowadza.

    A co w tym złego ??

    > Masz z lokaty więcej odsetek niż 3% od tego co wydasz (zakładam że
    > znacząca część pensji, jeżeli nie cała) ?

    Nie rozumiem o co chodzi w pytaniu?

    Jeżeli chodzi o to że podobno kartą jest drożej to narazie tylko raz
    spotkałem się z sytuacją że sprzedawca widząc że chce zapłacić kartą
    zaproponował rabat za płatność gotówką.

    Płacę kartą najczęściej w marketach i stacjach benzynowych. Tam najpierw
    podają cenę a dopiero potem wyciągam więc płacę tyle samo karta co gotówką.

  • 9. Data: 2011-08-24 10:04:32
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 24 Sie, 06:50, "W odziu" <w...@w...pl> wrote:
    > Debet wka odpada, bo po co p aci swoimi pieni dzmi :)
    > Mnie si bardzo podoba taka sytuacja, e wyp ata le y sobie na miesi cznej
    > lokacie a p ac sobie kas banku

    Przelicz sobie najpierw, czy placac KK i trzymajac kaske na splate na
    KO bedziesz 3% miesiecznie do przodu.
    Ja przeliczylem i za spozywke oraz za benzyne w Tesco/Auchan/Carrefour
    place karta do Dobrego Konta, bo 1% zwrotu KK PB Era, ktora mam, do
    tego mi sie nie oplaca ;)
    Normalnie do benzyny na zwyklych stacjach mam KK GE Money też z 3%
    zwrotu (na razie wciaz darmowa).
    Do samej benzyny dobra jest tez debetowka Meritum Banku: 4% zwrotu.
    Idea placenia pieniedzmi banku nie zawsze sie oplaca ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2011-08-24 10:15:02
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 24 Sie, 09:01, "Włodziu" <w...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:4e5494df$0$3504$65785112@news.neostra
    da.pl...

    > Nie rozumiem o co chodzi w pytaniu?

    Chodzi o to, ze wyplata lezaca na tej miesiecznej lokacie, nie
    przynosi 3% zysku miesiecznie (musialbys miec 12% rocznie, a takich
    lokat teraz nie ma).
    A tyle masz zwrotu placac za spozywke i benzyne karta do Dobrego
    Konta.
    Wplacasz tam tyle, ile miesiecznie wydajesz na zywnosc i transport i
    po wydaniu, w nastepnym miesiacu otrzymujesz 3% zwrotu.
    Reszte wyplaty mozesz dac sobie na ta lokate, co napisales i za inne
    rzeczy placic KK PB Era.
    Sam sobie policz, na czym wyjdziesz lepiej.
    --
    pozdr.
    ls