  • 1. Data: 2011-08-23 12:54:10
    Temat: Przelew Polbank > Mille czasami trzeba uważać (finał)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Będzie to kontynuacja tego wpisu:

    A więc po złożeniu reklamacji przez www otrzymałem coś takiego:

    -------
    W odpowiedzi na reklamację z dnia 02-08-2011r. dotyczącą realizacji
    przelewu na kwotę xx PLN zleconego przez Pana w dniu 24-06-2011r.
    pragniemy poinformować, iż z przyczyn leżących po stronie Banku,
    realizacja przedmiotowej dyspozycji nastąpiła z opóźnieniem I sesją
    wychodzącą w dniu 27-06-2011r. Odnosząc się do kwestii rekompensaty
    kosztów poniesionych przez Pana w wyniku wskazanego opóźnienia
    wyjaśniamy, iż Bank będzie miał mógł podjąć działania w tym zakresie po
    otrzymaniu niezbędnych do tego informacji. W związku z powyższym, prosimy
    o przedstawienie dokumentów potwierdzających zarówno wysokość kwoty jak i
    fakt jej poniesienia, co umożliwi Bankowi odniesienie się do zwrotu
    kosztów. Jednocześnie zwracamy się z uprzejmą prośbą o przyjęcie naszych
    przeprosin za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.
    Wyrażamy nadzieję, że sporna kwestia zostanie w najbliższym czasie
    rozwiązana.
    -------

    Czyli tak jak obstawiałem to genialny system Półbanku jednak nie dał rady
    sobie z przelewem zleconym jako przyszły na dzień, który jest wolny od
    pracy.
    Na moje pytanie jak mam dostarczyć wyciąg z rachunku karty kredytowej na
    który są odsetki od nieterminowej spłaty otrzymałem:

    -------
    Uprzejmie informuję, że taki dokument można dostarczyć do oddziału banku
    lub wysłać pocztą email na adres ebanking(małpa)polbankefg.pl. Proszę w
    treści opisać sytuacje. W razie dodatkowych pytań, jesteśmy do Państwa
    dyspozycji pod numerem telefonu 0 801 822 822 lub 22 3 822 822.
    -------

    Oczywiście po wysłaniu skanu na ebanking odpisano mi:

    -------
    Szanowni Państwo,
    Uprzejmie informuję, że złożona przez Państwa dyspozycja *nie może*
    zostać zrealizowana za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prosimy o
    złożenie dyspozycji na jeden z poniższych sposobów:
    ? W dowolnej placówce banku (pełna lista placówek dostępna jest pod
    adresem: http://www.polbankefg.pl/placowki/);
    ? Za pośrednictwem bankowości telefonicznej Polbank24, pod numerem
    telefonu: 0 801 822 822 lub 022 3 822 822 (w tym celu należy posiadać
    aktywny kod PIN do bankowości telefonicznej Polbank24).
    -------

    Czyli końcówka już w klasycznym dobrym półbankowym stylu czyli każdy ma
    swój pogląd na każdą sprawę. Dzisiaj zaniosłem dokumenty do oddziału i
    oczywiście tam też wielkie oczy zrobili jak zwykle. Mimo, że wydrukowałem
    maile z korespondencji przez www gdzie jest nr reklamacji i podpis
    pracownika, to w tym moim oddziale zawsze robią wielkie oczy i nie
    dowierzają że jak to i w ogóle ;)

    --
    xbartx