    From: W <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa w EUR?
    Date: Sat, 22 Aug 2015 09:31:30 +0000 (UTC)

    gral wystukał, co następuje:

    > E tam.
    > Oni tak tylko mówią, że kredytowe muszą być. A naprawdę, jak karta
    > zadziała, to przyjmą. Nie mają jak tego odróżnić. Byłem świadkiem
    > pożyczania samochodu w kraju dość dzikim, bo USA, gdzie też było "credit
    > card only", a przeszła bez problemów debetówka wypukła, na której jak na
    > złość było wołami napisane DEBIT :D

    Zabawne, ale nasze debetówki za wielką wodą najczęściej (w przypadku
    zaserwowania nam na terminalu wyboru 'debit' / 'credit') działają w sporej
    ilości przypadków tylko w trybie 'credit' o_X

    gdzieś mi się kołacze po głowie, że ktoś tutaj właśnie sugerował wybieranie
    'credit', ale dlaczego to już pojęcia nie mam..