  • Data: 2015-08-22 23:43:16
    Temat: Re: Karta kredytowa w EUR?
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 21 Aug 2015 21:02:12 +0200, gral napisał(a):

    > E tam.
    > Oni tak tylko mówią, że kredytowe muszą być. A naprawdę, jak karta
    > zadziała, to przyjmą. Nie mają jak tego odróżnić. Byłem świadkiem
    > pożyczania samochodu w kraju dość dzikim, bo USA, gdzie też było "credit
    > card only", a przeszła bez problemów debetówka wypukła, na której jak na
    > złość było wołami napisane DEBIT :D

    Moje dotychczasowe doświadczenia z podróży po Europie były podobne.
    Ponieważ kilkakrotnie się zdarzyło, że gdy przy płaceniu na zapytanie
    kasjera odpowiedziałem, że to jest karta debetowa, to operacja nie
    przechodziła, więc teraz zawsze odpowiadam, że to jest karta kredytowa i
    operacje przechodzą.
    Jednak w tym przypadku musze mieć całkowitą pewność, że wypożyczalnia tę
    kartę zaakceptuje, gdyż przeciwnym razie stracę pieniądze już zapłacone
    za wypożyczenie.
    W dodatku gdy dzwoniłem na infolinię BZWBK, to tam pani mnie
    poinformowała, że na tej karcie nie jest możliwe wykonanie operacji
    HOLD, która jest istotą zablokowania środków na karcie.
    Stąd więc moje wątpliwości oraz pytanie postawione tutaj.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof