    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa w EUR?
    Date: Sat, 22 Aug 2015 07:09:15 +0200 (CEST)

    WAM <n...@n...nopl.pl> Wrote in message:

    > [...]
    > To jest tylko blokada i spokojnie mo?esz da? kart? kredytow? w PLN. Na
    > kwitku blokady dostaniesz informacj? ile EUR zosta?o zablokowane a po
    > zwrocie samochodu blokada zostanie zdj?ta. To nie jest
    > obci??enie+zwrot wi?c przewalutowanie Ci nie grozi, chyba ?e co?
    > uszkodzisz.

    Jak wynajmowalem samochód w Hiszpanii (marzec tego roku) to nie
    robili ?adnej blokady tylko z góry obciazyli ca?? kwota najmu.
    Najem by? z ubezpieczeniem bez udzia?u w?asnego. P?aci?em karta
    debetowa mBanku w EUR.
    Cz?sto jak pisz? o credit card maja na mysli karte wypukla, ktora
    mozna obciazyc bez fizycznej obecnosci karty. Stare, plaskie,
    debetowki mialy napis "electronic use only".
    Oczywiscie do takich celow polecam karty raiffeisena we wzgledu na
    dobre kursy, zamiast zabawy w karty walutowe.

    MK
    --

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/