  • 1. Data: 2006-12-03 09:41:17
    Temat: Karta kredytowa makro
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...pl>

    Jest wydawana przez GE Money Bank.
    Działa tylko w Makro i bankomatach "NonStop" (co to jest?)
    Na razie udało mi się dowiedzieć:
    1. Ubezpieczenie od kradzieży
    a) wg pani z obsługi banku - obowiązkowo 0,50zł/mc
    b) wg TOiP - bezpłatnie ;-))
    2. Ubezpieczenie od zgonu lub trwałej niezdolnosci do pracy
    a) wg pani z obsługi banku - mozna zrezygnować
    b) wg TOiP - nie wiem bo nie ma tam słowa że są "dobrowolne"
    bądź "obowiązkowe" ;-)
    3. Rezygnacja ze wznowienia na 60 dni przed upływem terminu ważności ale nie
    wiem jak długo wazna jest karta?
    4. Można wypowiedzieć umowę (okres wypowiedzenia 31 dni) i karta
    przekształca się automatycznie w zwykła "wejścówkę" do makro
    5. Wydanie gratis, oplata roczna 39zł, GP 24dni,

    Zamierzam wziąć ta karte i wypowiedzieć umowe po 11 miesiącach
    Ma ktoś jakieś inne wersje opłat niż dwie wymienione wyżej?
    :-)

    Slawek

  • 2. Data: 2006-12-03 11:01:48
    Temat: Re: Karta kredytowa makro
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Zamierzam wziąć ta karte i wypowiedzieć umowe po 11 miesiącach
    > Ma ktoś jakieś inne wersje opłat niż dwie wymienione wyżej?
    > :-)

    Chyba 60 dni przed koncem - bo inaczej zaplacisz za wznowienie?

  • 3. Data: 2006-12-03 12:42:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@W...gazeta.pl>

    Micha? 'Amra' Macierzy񳍊 <m...@p...pl> napisa?(a):

    > Zamierzam wziąć ta karte i wypowiedzieć umowe po 11 miesiącach
    >
    > Chyba 60 dni przed koncem - bo inaczej zaplacisz za wznowienie?

    Yyyy... jesli jest wazna rok to tak.
    termin 60 dniowy dotyczy wznawiania
    Jesli karta wazna 2 lata to po roku chyba nie nastepuje wznowienie a oplata
    jest pobierana "za uzytkowanie" a nie "za wznowienie"?
    Slawek

  • 4. Data: 2006-12-04 11:31:41
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Slawek Kos" <s...@g...pl> napisała:

> [...]

    >a) wg pani z obsługi banku - mozna zrezygnować
    >b) wg TOiP - nie wiem bo nie ma tam słowa że są "dobrowolne"
    Dobrowolne. Opłata zależnie od wersji:
    - zgon lub trwała i całkowita niezdolność do pracy: 0,4% zadłużenia
    - jak wyżej+utrata pracy lub poważne zachorowanie: 0,8% zadłużenia

    >3. Rezygnacja ze wznowienia na 60 dni przed upływem terminu ważności ale nie
    >wiem jak długo wazna jest karta?
    Dwa lata

    >4. Można wypowiedzieć umowę (okres wypowiedzenia 31 dni) i karta
    >przekształca się automatycznie w zwykła "wejścówkę" do makro
    >5. Wydanie gratis, oplata roczna 39zł, GP 24dni,
    Dokładnie pierwszy rok gratis następne 39 PLN.

    >Zamierzam wziąć ta karte i wypowiedzieć umowe po 11 miesiącach
    >Ma ktoś jakieś inne wersje opłat niż dwie wymienione wyżej?
    >:-)
    Wczoraj ją wyrobiłem, opłaty pochodzą z TOiP będącej załącznikiem do
    regulaminu karty. To samo zresztą mówiła mi kobieta wydającą kartę.

    Dodam, że do wyrobiania karty z najmniejszym limitem (2000 PLN) wystarczą
    dwa dokumenty tożsamości i dotychczasowa karta klienta Makro. Żeby
    podwyższyć limit trzeba już się bawić w dodatkowe papiery.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 5. Data: 2006-12-04 11:35:18
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana gornik <g...@g...w.pl> napisała:
    [...]

    PS. Wydają ją "od ręki" - trwa to ok. 20-30 min. Karta jest od razu
    aktywna.