  • 61. Data: 2002-05-09 13:12:02
    Temat: Re: Karta kredytowa - co polecacie?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 09, 2002 at 03:04:39PM +0200, Szymon wrote:

    > Tyle, ze wiesz... 2zl*12 miesiecy to juz 24zl. A to 24 bochenki chleba, by
    > sie posluzyc filozofia tego studenta. Wiec tak myslac to masz 2 bochenki
    > gratis/miesiac, a nawet jesli jeden lub pol to lepsze to niz nic. Jesli
    > zalozysz konto przez link (np. Inteligo) to dostajesz wczesniej czy pozniej
    > 50 bochenkow. Jesli zapiszesz 10 rownie biednych jak Ty to juz masz 550
    > bochenkow. Gra idzie juz w setki, wiec... nadal nie warto?

    To sie nadaje na pl.rec.humor.najlepsze ;-)

    --

    --w

  • 62. Data: 2002-05-09 13:28:48
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Szymon wrote:

> [...]
    > 50 bochenkow. Jesli zapiszesz 10 rownie biednych jak Ty to juz masz 550

    z 2 zlotymi to przesadzilem..., skoro piszesz o inteligo to mozna latwo
    przeliczyc ze aby zyskac 2 zl miesiecznie musisz miec srednie saldo =
    600 zl (3zl - 99gr za karte)
    biorac pod uwage przypadek tego biednego studenta to nie wyrobi on nawet
    na karte,
    zreszta 2 zl za wyplate z bankomatu juz i tak dyskwalifikuje to konto

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 63. Data: 2002-05-09 13:47:18
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > z 2 zlotymi to przesadzilem..., skoro piszesz o inteligo to mozna latwo
    > przeliczyc ze aby zyskac 2 zl miesiecznie musisz miec srednie saldo =
    > 600 zl (3zl - 99gr za karte)

    Inteligo daje 550zl. Wiec za to moze oplacic karte na najblizsze... 48 lat.

    > biorac pod uwage przypadek tego biednego studenta to nie wyrobi on nawet
    > na karte,
    > zreszta 2 zl za wyplate z bankomatu juz i tak dyskwalifikuje to konto

    Fakt, mozna korzystac z lukas e-banku. Darmo wplata, karta, % niezly,
    kredytowa po 3 miesiacach jesli potrzebna, wyplata z BZ WBK tez darmo.

    pzdr

  • 64. Data: 2002-05-09 13:53:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    > kredytowa po 3 miesiacach jesli potrzebna,

    dowiedziales sie cos wiecej? wydadza KK bez zaswiadczenia?

    --
    JaKi

  • 65. Data: 2002-05-09 14:24:31
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    > dowiedziales sie cos wiecej? wydadza KK bez zaswiadczenia?

    Jesli masz konto powyżej 3-miesięcy (w moim przypadku ekonto pro), na
    którym były odpowiednie wpływy co miesiąc, to kartę dostaniesz bez
    zaswiadczenia z pracy. Ja przynajmniej nie musiałem dostarczac
    zaswiadczenia z pracy, wystarczylo moje oswiadczenie o wysokosci
    zarobkow, miejsca pracy, czasu pracy itp. Na drugi dzien czlowiek z
    lukasa zadzwonil do firmy (o 8.00 a firma pracuje od 9.00, dobrze ze
    kolega był wczesniej w pracy), gdzie kolega potwierdził, że faktycznie
    tam pracuję. Karta była do odbioru po tygodniu w odziale.

    Aha, wpływy na konto nie muszą być od pracodawcy. Na swoje konto sam
    robiłem przelewy z innego banku i wpłacałem gotówke w oddziale. I
    jeszcze w ich programie komputerowym widac, że założone lokaty (jak
    również chyba posiadanie visy electron) mają wpływ na decyzję o
    przyznanie karty lub na wysokosc limitu, ale niestety niewiem jaki to
    jest dokładnie wpływ.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 66. Data: 2002-05-09 14:59:52
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Mariusz Borowski" <m...@e...pw.edu.pl> wrote in message
> [...]
    > kolega był wczesniej w pracy), gdzie kolega potwierdził, że faktycznie
    > tam pracuję. Karta była do odbioru po tygodniu w odziale.

    No więc na moje e-konto pro nie było praktycznie wpływów :-))), po 3
    miesiącach udałem się do oddziału i złożyłem wniosek. Standardowo limit
    1xdeklarowane zarobki netto (żadnych zaświadczeń nie przynosiłem). Za kilka
    dni zadzwonił Pan na komórkę, że dzwonił do mnie do pracy na centralę i tam
    nic o mnie nie wiedzą ;-)))) Pogadałem trochę z Panem, uspokoiłem go, że to
    duża firma, podałam numer bardziej lokalny - ale już nie dzwonił - zadowolił
    się rozmową ze mną :-))) Ogólnie sympatycznie.

    K. Kowalski

  • 67. Data: 2002-05-09 15:00:15
    Od: "imie nazwisko" <h...@N...poczta.gazeta.pl>

    Dziękuje wszystkim za liczne głosy.

  • 68. Data: 2002-05-09 20:02:18
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dowiedziales sie cos wiecej? wydadza KK bez zaswiadczenia?

    Tak, dzis przyslali mi z Lukasa umowe, dzis odnioslem. W dwa dni po zlozeniu
    wniosku! Wczoraj nadana z Wroclawia (600km ode mnie) o 16:00. Jak poczta to
    robi?

    Teraz juz tylko czekam na PIN i karte :)

    pzdr

  • 69. Data: 2002-05-09 20:31:19
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Teraz juz tylko czekam na PIN i karte :)

    zaluje tylko karty z Lukasa - nadrukowali mi "Jarus" - niestety musialem ja
    oddac przy zamknieciu konta ;(

    --
    JaKi

  • 70. Data: 2002-05-11 15:27:07
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 8 May 2002 12:34:03 +0200, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >O, i dlatego część ludzi nie prowadzona ślepą nichęcią do Citi ;-))) bierze
    >drogie (to fakt) kredytówki Citi.

    Nie usprawiedliwiaj sie, przeciez nikt Ci nie bedzie mial za zle tego
    MC w portfelu :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl