  • 1. Data: 2004-06-26 13:47:52
    Temat: Karta kredytowa/bankomatowa w EURO
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    Który z naszych banków oferuję kartę prowadzoną w EURO ?

    pozdrawiam
    barysza

  • 2. Data: 2004-06-26 14:05:14
    Temat: Re: Karta kredytowa/bankomatowa w EURO
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    barysza napisał(a):
    > Który z naszych banków oferuję kartę prowadzoną w EURO ?

    90% banków działających w Polsce

  • 3. Data: 2004-06-26 14:52:40
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > 90% banków działających w Polsce

    albo i nie :)

    as

  • 4. Data: 2004-06-26 15:54:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    barysza <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Który z naszych banków oferuję kartę prowadzoną w EURO ?

    BZ WBK na 100% i chyba BPH?

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-26 16:21:36
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Który z naszych banków oferuję kartę prowadzoną w EURO ?

    Citibank.

    Zakładasz konto walutowe w euro i podpinasz do niego kartę maestro. Wypłaty
    z bankomatów rozliczanej są w euro, transakcje bezgotówkowe w złotych.

    MaciejK

  • 6. Data: 2004-06-26 17:00:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > i chyba BPH?

    Chyba nie.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2004-06-26 17:09:16
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Citibank.
    >
    > Zakładasz konto walutowe w euro i podpinasz do niego kartę maestro.
    Wypłaty
    > z bankomatów rozliczanej są w euro, transakcje bezgotówkowe w złotych.

    A są jakieś dodatkowe warunki czy po prostu wchodzę z ulicy i zakładam? I
    ile to kosztuje?

    Pytam, bo w BZWBK są marne warunki uzyskania karty. Trzeba:
    - posiadać Konto24 Euro od minimum 3 miesięcy lub
    - otworzyć Konto24 Euro posiadając konto osobiste złotowe od minimum 6
    miesięcy lub
    - otworzyć Konto24 Euro dokumentując 6-miesięczną poprawną współpracę z
    innym bankiem (korzystanie z konta osobistego)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-06-26 20:20:35
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Adam S. napisał:
    > albo i nie :)

    Myślałem, że chodzi o kartę, która za granicą jest rozliczana przez
    Euro. Ech.

    K.

  • 9. Data: 2004-06-26 22:25:22
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > A są jakieś dodatkowe warunki czy po prostu wchodzę z ulicy i zakładam? I
    > ile to kosztuje?

    Jedyny warunek to otwarcie lub posiadanie konta złotówkowego w Citi.
    Wchodzisz z ulicy, mówisz, że chcesz konto, dajesz dokument tożsamości (lub
    2 - już nie pamiętam), pani/pan przygotowuje dla Ciebie umowę (żadnego
    wypełniania formularzy - jeden podpis na umowie), na poczekaniu drukują
    kartę Maestro, nadajesz sobie PIN i już masz w pełni funkcjonalne konto.
    Równolegle możesz otworzyć walutowe. W moim przypadku cała operacja trwała
    pół godziny.

    Mając konto dzwonisz do CitiPhone i prosisz o podpięcie karty do określonego
    konta. Działa to online - po odłożeniu słuchawki karta działa zgodnie z
    dyspozycją. Robiłem tak już nie raz - przed wejściem do samolotu telefon co
    Citi, po wyjściu na lotnisku brałem już walutę. Raz brakło mi waluty - po
    odejściu od bankomatu telefon na darmowy PhoneHome i z powrotem do bankomatu
    już z konta złotówkowego.

    Prowizja z banokmatu nie-Citi to 4PLN lub równowartość w walucie, Citi
    darmowe w kraju (+ Euronet) i za granicą. Koszt: CitiKonto - 7 PLN/mies
    (około), CitiOne - 19 PLN lub 0 gdy średniomiesięczne saldo na wszystkich
    kontach przekracza 25k PLN, CitiGold - 90 PLN lub 0 gdy saldo >200k PLN.

    Wbrew temu co pisze się o nich na grupie, ja jestem z Citi bardzo
    zadowolony. Nie jest to bank tani, ale moim zdaniem jakość warta jest ceny.
    Mam CitiOne.

    MaciejK

  • 10. Data: 2004-06-26 23:06:42
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Jedyny warunek to otwarcie lub posiadanie konta złotówkowego w Citi.

    Blee, to odpada.