    From: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa/bankomatowa w EURO
    Date: Sun, 27 Jun 2004 00:25:22 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@plus-97-94.polkomtel.com.pl

    > A są jakieś dodatkowe warunki czy po prostu wchodzę z ulicy i zakładam? I
    > ile to kosztuje?

    Jedyny warunek to otwarcie lub posiadanie konta złotówkowego w Citi.
    Wchodzisz z ulicy, mówisz, że chcesz konto, dajesz dokument tożsamości (lub
    2 - już nie pamiętam), pani/pan przygotowuje dla Ciebie umowę (żadnego
    wypełniania formularzy - jeden podpis na umowie), na poczekaniu drukują
    kartę Maestro, nadajesz sobie PIN i już masz w pełni funkcjonalne konto.
    Równolegle możesz otworzyć walutowe. W moim przypadku cała operacja trwała
    pół godziny.

    Mając konto dzwonisz do CitiPhone i prosisz o podpięcie karty do określonego
    konta. Działa to online - po odłożeniu słuchawki karta działa zgodnie z
    dyspozycją. Robiłem tak już nie raz - przed wejściem do samolotu telefon co
    Citi, po wyjściu na lotnisku brałem już walutę. Raz brakło mi waluty - po
    odejściu od bankomatu telefon na darmowy PhoneHome i z powrotem do bankomatu
    już z konta złotówkowego.

    Prowizja z banokmatu nie-Citi to 4PLN lub równowartość w walucie, Citi
    darmowe w kraju (+ Euronet) i za granicą. Koszt: CitiKonto - 7 PLN/mies
    (około), CitiOne - 19 PLN lub 0 gdy średniomiesięczne saldo na wszystkich
    kontach przekracza 25k PLN, CitiGold - 90 PLN lub 0 gdy saldo >200k PLN.

    Wbrew temu co pisze się o nich na grupie, ja jestem z Citi bardzo
    zadowolony. Nie jest to bank tani, ale moim zdaniem jakość warta jest ceny.
    Mam CitiOne.

    MaciejK