  • 31. Data: 2006-03-01 15:53:38
    Temat: Re: Karta kredytowa - Citi czy mBank?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 1 Mar 2006 15:40:00 +0100, "siliana" <t...@o...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    >wiadomości news:o9ab02p46osue5qvj1chce14uthtdsrrhp@4ax.com...

    >gdzie wysluchujesz standardowej propozycji, o negocjacjach nie bylo mca.
    >sprawdzali na ile jestem zdesperowana, by zrezygnowac i wtedy dawali co
    >ciekawszy kasek. co dziwne - o mnie walczyli dlugo, jak maz rezygnowal
    >karty - powiedzieli ok i zamkneli r-k. a mial wyzszy limit, obroty, wzorowa
    >kilkuletnia historie. takze roznie mozna trafic.

    Jakoś u mnie zawsze działało.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 32. Data: 2006-03-18 19:08:12
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    >mBank:
    >=======
    >
    >MINUSY:

    Brak możliwości spłaty KK z innego banku (przelewem). Brak możliwości
    zlecenia spłaty w dowolnej wysokości dowolnego dnia (można tylko
    "teraz").

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 33. Data: 2006-03-21 17:45:00
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > kolejny rok uzywania wiec przenioslem sie do citi.
    > Moja opinia co do tych kart:
    >
    > CITI
    > ====
    >
    > MINUSY:
    > * Brak podgladu na biezaco dokonanych transakcji. Zakupy w Neste
    > oraz w markecie nie byly widziane przez system nawet nastepnego dnia.
    > Operacje na karcie mozna na biezaco praktycznie kontrolowac tylko
    > przez sprawdzanie limitu, ale to przeciez jest praktycznie
    > niemozliwe, bo kto bedzie na kalkulatorze podliczal wszystkie
    > wydatki aby stwierdzic czy limit sie zgadza czy moze ktos w

    Juz niaktualne. Wprowadzili usluge CitiAlerts, w ktorej masz info o
    zrealizowanej transakcji i pozostalym limcie w ciagu 1-2 minut od momnetu
    zrealizowania transakcji. Poprzez sms i/lub email.

    > * jesli w Citi posiada sie tylko karte a konto w mBanku nie da sie
    > skorzystac z automatycznej splaty, oczywiscie taka samo jest w
    > odwrotnej sytuacji, bo citi ze swojego konta tez ma automatyczna
    > splate. Ale poniewaz konto jest platne, wiec wole mBankowe.

    Nieprawda. Jak masz karte w Citi a konto w mbanku to mozesz zalozyc sobie w Citi
    polecenie zaplaty. Citek wysyla informacje do mbanku o wysokosci zadluzenia i
    pobiera sobie kase z konta automatycznie. Jednow wazne ograniczenie - zgodnie z
    prawem bankowym nie moze to byc wiecej niz rownowartosc 1000EUR w ramach jednej
    splaty.

    Pozdrawiam,
    Karciarz01