  • 21. Data: 2006-03-01 09:39:21
    Temat: Re: Karta kredytowa - Citi czy mBank?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 28 Feb 2006 16:44:39 +0100, "siliana"
    <t...@o...pl> wrote:

    >%, roczna oplata, 6,5 zl miesiecznie.

    Masz nieaktualne dane.

    1. Procenty - kto uzywa karty w ten sposób?
    2. Opłata roczna - zero
    3. 'Pakiet bezpieczeństwa' - nieobowiązkowy, można zrezygnować.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 22. Data: 2006-03-01 10:13:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > 2. Opłata roczna - zero

    Co trzeba zrobic, zeby tej oplaty nie placic?

    > 3. 'Pakiet bezpieczeństwa' - nieobowiązkowy, można zrezygnować.

    Dodaj, ze od bardzo niedawna.

    MJ

  • 23. Data: 2006-03-01 11:04:38
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-03-01 11:13, kiedy Michal Jankowski
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Co trzeba zrobic, zeby tej oplaty nie placic?

    Zazwyczaj wystarczy im powiedzieć, że albo Cię zwolnią albo
    zrezygnujesz. Chyba, że Cię nie lubią, to wtedy pozwolą Ci zrezygnować.
    Zdarza się.

    > Dodaj, ze od bardzo niedawna.

    Co nie zmienia faktu że *teraz* już można, nieprawdaż?

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 24. Data: 2006-03-01 13:12:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 01 Mar 2006 11:13:49 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Co trzeba zrobic, zeby tej oplaty nie placic?
    Mieć przyzwoite obroty na karcie i się obrazić na Citi

    >Dodaj, ze od bardzo niedawna.

    A po co?

  • 25. Data: 2006-03-01 13:52:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > Mieć przyzwoite obroty na karcie i się obrazić na Citi

    Wysłać im rezygnację z karty? Przy moim szczęściu radośnie przyjmą.

    MJ

  • 26. Data: 2006-03-01 14:03:22
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    > Wysłać im rezygnację z karty? Przy moim szczęściu radośnie przyjmą.

    najpier telefonicznie zagrozić lub idź do oddziału i zapytaj czy zaoferuja
    ci jakieś szczególne warunki bo jak nie to sobie pójdziesz do konkurencji :)

  • 27. Data: 2006-03-01 14:04:28
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:d36b0217a256b845n4ur9u2c62imr176tv@4ax.com...

    > A po co?

    a po to żeby obsługa karty nic nie kosztowała a za ten pakiet płaci się 6,50
    miesięcznie. Dla niektórych 78 zł za rok to już trochę jest

  • 28. Data: 2006-03-01 14:06:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 01 Mar 2006 14:52:07 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Wysłać im rezygnację z karty? Przy moim szczęściu radośnie przyjmą.

    Zgłaszasz na citisłoniu chęć rezygnacji. Przełączają Cię do 'odzysku'
    gdzie negocjujesz.

  • 29. Data: 2006-03-01 14:40:00
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:o9ab02p46osue5qvj1chce14uthtdsrrhp@4ax.com...

    > Zgłaszasz na citisłoniu chęć rezygnacji. Przełączają Cię do 'odzysku'
    > gdzie negocjujesz.

    gdzie wysluchujesz standardowej propozycji, o negocjacjach nie bylo mca.
    sprawdzali na ile jestem zdesperowana, by zrezygnowac i wtedy dawali co
    ciekawszy kasek. co dziwne - o mnie walczyli dlugo, jak maz rezygnowal
    karty - powiedzieli ok i zamkneli r-k. a mial wyzszy limit, obroty, wzorowa
    kilkuletnia historie. takze roznie mozna trafic.

  • 30. Data: 2006-03-01 14:44:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 1 Mar 2006 15:04:28 +0100, "Grzes" <p...@S...o2.pl>
    wrote:

    >a po to żeby obsługa karty nic nie kosztowała a za ten pakiet płaci się 6,50
    >miesięcznie. Dla niektórych 78 zł za rok to już trochę jest

    Po co dodawać ;)