  • Data: 2017-11-04 00:57:04
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może tak być. Kiedyś blokada trwała pół roku i zdjęcie jej (bez
    > rozliczenia) nie było trywialne - uciążliwość nieco się IMHO zmniejszyła.

    > Czy zazwyczaj to nie wiem, nie mam wystarczających danych do statystyki,
    > natomiast może być także na kwotę symboliczną - tylko po to, by
    > sprawdzić czy karta nie jest z kosmosu.

    Do celów statystycznych mogę dodać, że rezerwacje
    przez np booking w ogóle nie wywołują skutków na mojej kredytówce
    a jeśli rezerwowałem bezposrednio przez stronę hotelu/pensjonatu
    to tez nigdy zauważyłem. To jest w ostatnich kilku latach -
    kilkadziesiąt rezerwacji
    głownie w hotelach.
    Raz jeden podałem w pensjonacie
    przy rezerwacji dane debetówki i jak przyjechałem, to
    powitano mnie informacją, że moja karta "cos nie halo"
    więc pewnie próbowano dokonać jakiejś operacji sprawdzającej i się nie
    udało.
    Z doświadczeń własnych i opisów na tej grupie wynika,
    że im niższy standard noclegu hotel--->pensjonat--->B&B---->kwatera
    to maleje też "gentelman's agreement" w zakresie obsługi płatności :-)