  • Data: 2017-11-01 13:03:07
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...com writes:

    > Dlaczego kredytówka:
    > - płatności w internecie (hotele, zagraniczne sklepy internetowe itd.)

    Debetówką też można płacić w internecie. Poza tym ... hotel w internecie? [1]

    > - większy limit

    Jaki limit? Do czego?

    > itd., itd.
    >
    > Wiem, wiem można mieć karty wirtualne do płatności w internecie.

    Co Ty tak z tym internetem?

    > Ja chcę klasyczną kredytówkę.

    Bez dochodów? Obawiam się, że się nie da. Możesz podzwonić po
    infoliniach banków i podzielić się wrażeniami.

    Tak poza tym. Czy wczytywałeś się w prowizje od przewalutowań? Bo
    naprawdę nie widzę przewag kredytówki w tym zakresie.
    KJ

    [1] - tak, domyślam się, że chodzi jakąś zaliczkę
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Don't get to bragging.