  • Data: 2002-01-14 14:23:09
    Temat: Re: Karta kred. Citibank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, Jan 14, 2002 at 02:16:13PM +0000, technik Adam Płaszczyca wrote:

    > Ma do tego prawo, do tego jest to klasyczny przykład kiedy bank na
    > skutek wątpliwości zastrzega ją. I do tego żąda tego od każdego
    > sprzedawcy, czego nie możesz w innym wątku przyjąc do wiadomości.

    Mylisz sytuacje. To jest grozne.

    W tej sytuacji to issuer rozmawia sobie z cardholderem. I tak nalezy.

    W sytuacji ktora probujesz podciagnac pod powyzsza kazesz merchantowi
    rozmawiac z cardholderem, ba - na byle jakich podstawach (a co jak nie
    mam dowodu osobistego?) pozbawiac go karty. Ja dowodu nie nosze i juz.

    Na dokladke w drugim przypadku powolujesz sie na umowe pomiedzy
    aklajerem a merchantem zeby zabiera karte cardholderowi wydana mu
    przez issuera, dlatego ze nie moge pokazac ze ja to ja.

    Pomijam juz fakt ze potwierdzeniem ma byc wyjecie przeze mnie dowodu
    osobistego w ktorym mam zdjecie sprzed 15 lat. To ma mnie zweryfikowac
    jako rzeczywistego i jedynego legalnego posidacza karty.

    --

    --w