  • Data: 2007-01-02 20:07:15
    Temat: Re: Karta korporacyjna Amex
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news> szukaj wiadomości tego autora

    n...@g...pl wrote:
    > W firmie chcą nam dać do rozliczania podróży służbowych karty Amex, tylko
    > takie trochę dziwne - imienne a zadłużenie rozlicza się przez wpłatę z
    > prywatnego konta (znaczy firma zwraca koszty na konto a pracownik później
    > spłaca Amexa). Czy mając taką kartę zostanę wpisany do BIK i czy jej
    > posiadanie wpływa negatywnie na prywatną zdolność kredytową w przypadku
    > ewentualnego brania w banku pożyczki?

    Najprawdopodobniej nie wpisuja jej do BIKu. Mam dokladnie taka karte od
    ok. jednego roku a pol roku temu bralem kredyt. Nie podalem tej karty
    przy liczeniu zdolnosci kredytowej i przy udzielaniu kredytu bank nic o
    niej nie wspominal, czyli sie nie dowiedzieli na pewno, bo karta jest z
    limitem kilkudziesieciu tysiecy zl i jakby ja wykryli to bym fige z
    makiem a nie zdolnosc kredytowa :)

    Na temat jej praktycznego uzycia nic Ci nie powiem, bo jeszcze nie
    mialem okazji sprobowac :)

    Jarek