  • 1. Data: 2004-09-30 14:59:44
    Temat: Karta do platnosci w sieci ...?
    Od: Melipone <a...@o...pl>

    Ktora z kart najlepiej nadaje sie do zakupow online i platnosci online,
    w szczegolnosci w Stanach - Inteligo, mBank czy VW? Slyszalem ze jedynie
    Inteligo, bo jest wypukla - czy to prawda?

  • 2. Data: 2004-09-30 15:09:24
    Temat: Re: Karta do platnosci w sieci ...?
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 16:59:44 +0200, Melipone napisał(a):

    > Ktora z kart najlepiej nadaje sie do zakupow online i platnosci online,
    > w szczegolnosci w Stanach - Inteligo, mBank czy VW? Slyszalem ze jedynie
    > Inteligo, bo jest wypukla - czy to prawda?

    Nieprawda. Jest płaska, ale można nią płacić w sieci (i przez telefon).
    mBank ma kartę wirtualną, która także się nadaje (ale jako, że fizycznie
    nie istnieje to ciężko stwierdzić jej "wypukłość" ;) ). VW ma chyba jakieś
    wypukłe karty, ale nie do najprostszego (darmowego) konta.

    Pozdrawiam!

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2004-09-30 15:14:53
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "Łukasz Cielecki" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dnia Thu, 30 Sep 2004 16:59:44 +0200, Melipone napisał(a):

    > mBank ma kartę wirtualną, która także się nadaje (ale jako, że fizycznie
    > nie istnieje to ciężko stwierdzić jej "wypukłość" ;) ).

    Zaraz. Karta fizycznie istnieje. Jest płaska i przezroczysta. Może dlatego
    nie zauważyłesz.

    Vizvary

  • 4. Data: 2004-09-30 15:20:42
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl> w poscie
    news:161i58btv8o8w.17jtb3028yuyx$.dlg@40tude.net napisal, co nastepuje:

    > telefon). mBank ma kartę wirtualną, która także się nadaje (ale jako,
    > że fizycznie nie istnieje to ciężko stwierdzić jej "wypukłość" ;) ).

    Jak to nie istnieje ????
    Jest plaska i przezroczysta - ale nie niewidzialna :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 5. Data: 2004-09-30 16:02:04
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 17:20:42 +0200, SDD napisał(a):

    > Jak to nie istnieje ????
    > Jest plaska i przezroczysta - ale nie niewidzialna :)

    A to przepraszam wszystkich mBankowców, których uraziłem. :)

    A czy karta wirtualna z dawnego e-PKO nie była tylko cyferkami?

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2004-09-30 16:06:54
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > A to przepraszam wszystkich mBankowców, których uraziłem. :)
    >
    > A czy karta wirtualna z dawnego e-PKO nie była tylko cyferkami?

    Tak mi się zdaje...
    Również karta wirtualna InvestBanku to tylko cyferki...
    No, ale mBankowe karty wirtualne (a ma ich - o ile pamiętam - cztery rodzaje -
    zwykłą, i trzy co-brandy: z Merlinem, Interią i Onetem) mają swój byt
    fizyczny... :-)

    m23m

  • 7. Data: 2004-09-30 16:26:32
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik m23m <m...@o...pl> w poscie
    news:2e5f.000008e5.415c2f1d@newsgate.onet.pl napisal, co nastepuje:

    > rodzaje - zwykłą, i trzy co-brandy: z Merlinem, Interią i Onetem)

    Ladne mi co-brandy. Mam z Onetem i w Onecie nie ma zadnych znizek ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2004-09-30 16:29:38
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cjh712$bho$...@a...icm.edu.pl,
    Melipone <a...@o...pl>:
    > Ktora z kart najlepiej nadaje sie do zakupow online i platnosci
    > online, w szczegolnosci w Stanach - Inteligo, mBank czy VW? Slyszalem
    > ze jedynie Inteligo, bo jest wypukla - czy to prawda?

    Inteligo, bo rozliczana w USD.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2004-10-01 08:04:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 30 Sep 2004 16:59:44 +0200, Melipone <a...@o...pl> wrote:

    >Ktora z kart najlepiej nadaje sie do zakupow online i platnosci online,
    >w szczegolnosci w Stanach - Inteligo, mBank czy VW? Slyszalem ze jedynie
    >Inteligo, bo jest wypukla - czy to prawda?

    Ta, której wystawca reklamację MO/TO/IO uznaje bez ceregieli.
    --

  • 10. Data: 2004-10-01 10:01:02
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Inteligo, bo rozliczana w USD.