  • Data: 2002-05-08 19:54:21
    Temat: Re: Karta Kredytowa dla niepracujacego-daje jakis bank?
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:abbqgf$ij2$1@news.onet.pl...

    > wlasnie dzownilem do Citi - tak jak mowilem - NIE daja KK pod zastaw
    lokat.
    > Pod zastaw jest dostepny TYLKO i wylacznie debet.

    To samo mi odpowiedzieli mailem. Czyli chyba nici... Ale wlasnie ciagle
    mysle jak sie zachowa Lukas Bank, ktory wymaga stalych 1200 netto. Gdyby mu
    dac info, ze mam darowizne stala, na czas nieograniczony na 1500 netto
    potwierdzona wplywami na konto (sredni moj wplyw z ostatniego miesiaca
    8.000-9.000zl). Chcialbym karte z limitem 1000zl (na poczatek, by nie
    przerazac), a skoro mam konto ponad 3 miesiace to w/g info nie potrzebuje
    zaswiadczen o dochodach, tylko deklaracje.

    pzdr