  • Data: 2002-05-08 20:53:12
    Temat: Re: Karta Kredytowa dla niepracujacego-daje jakis bank?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:abc2ht$5qi$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Po miesiacu? Znaczy dostales 2 karty kredytowe bez stalych dochodow z
    lokata
    > 5000zl? Powiedz, ze to prawda, a zaraz sie temu blizej przyjrze (czytaj:
    > jestem w drodze do BIG BG - to chyba millenium daje).

    tak prawda - tylk o jest jedno "ale" musisz miec tam konto od min pol
    roku... ja tam mialem od jakis 2 lat z saldem zerowym i teraz bylo jak
    znalazl. Ale mysle ze powinienes sie jeszcze dopytac u siebie w oddziale. A
    i uregulowany stosunek do sluzby wojskowej - podpisaem zaswiadczenie ze mam
    uregulowany ;-) - czyli zaswiadczenie o odroczeniu ze wzgledu na studia.
    MilePan powiedzial ze takie zaswiadczenie mozna dwojako interpretowac w
    koncu w chwili obecnej mam ureguowane wojsko ;-)

    --
    JaKI