  • Data: 2002-05-12 11:26:59
    Temat: Re: Karta Kredytowa dla niepracujacego-daje jakis bank?
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ab8ldl$6ne$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Tak, ale na kredytowej zarabiam. Jesli np. bedzie mi na niej wisiec 2000zl
    > przez rok to nie musze ruszac swoich oszczednosci i leza sobie spokojnie
    na
    > 9,35%

    Wyliczylem, ze to 187 zl rocznie. A CitiKK bedzie Cie kosztowala: 75 zl za
    wydanie + 6,50 za mies. obowiazkowego ubezpieczenia - czyli razem 153 zl.
    Rocznie zyskujesz zatem 44 zl. Nie wiem, czy jest to zysk na tyle duzy, zeby
    zrekompensowal mnostwo zachodu, telefonow i rozpytan, jak rowniez stres i
    frustracje jaka nachodzi po kazdym kontakcie z CitiPania, albo co gorsza z
    CitiPanem. Tym bardziej, ze prowizje beda stale, a utrzymanie oprocentowania
    na poziomie 9,35% przez caly rok bedzie pewnie bardzo trudne.

    Mozesz zwiekszyc oplacalnosc, jak zalapiesz sie na promocyjnego CitiMC, ale
    nie wiem czy jestes milosnikiem footballu, poza tym promocja jeszcze tylko
    przez poltora miesiaca.

    Moze zatem jednak karta debetowa (gdzieniegdzie daja za darmo, nawet
    wypukla).

    Beniowa pozdrawiajacy