  • Data: 2002-05-08 20:17:12
    Temat: Re: Karta Kredytowa dla niepracujacego-daje jakis bank?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:abbvsu$44r$1@absinth.dialog.net.pl...

    > To samo mi odpowiedzieli mailem. Czyli chyba nici... Ale wlasnie ciagle
    > mysle jak sie zachowa Lukas Bank, ktory wymaga stalych 1200 netto. Gdyby
    mu
    > dac info, ze mam darowizne stala, na czas nieograniczony na 1500 netto
    > potwierdzona wplywami na konto (sredni moj wplyw z ostatniego miesiaca
    > 8.000-9.000zl).

    mysle ze dobra by byla umowa o darowizne - moze potwierdzona notarialnie -
    choc nie jestem do konca przekonany czy to chwyci.

    Chcialbym karte z limitem 1000zl (na poczatek, by nie
    > przerazac), a skoro mam konto ponad 3 miesiace to w/g info nie potrzebuje
    > zaswiadczen o dochodach, tylko deklaracje.

    wlasnie po to zalozylem konto w Lukasie - 5000 na lokate ale jak pogadalme
    troche w oddziale to sie dowiedzialem ze bez szans - wypelniony druczek z
    zakladu pracy o zarobkach. Choc byly glosy na grupie ze dostawali KK bez
    zaswiadczenia. Wiec przenioslem lokate do Millennium i po miesiacu VC + AmEx
    z limitem po 1000 na kazda.

    --
    JaKi