  • Data: 2002-06-10 23:23:46
    Temat: Re: Karta Kredytowa dla niepracujacego-daje jakis bank?
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ac2fuh$6ba$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Mam juz. Wreszcie dali mi w BZ WBK. Tyle, ze za 40zl. Jeszcze lukasa KK w
    > rekach nie mam, aczkolwiek juz wszystko wiem (rozliczanie, limit), bo
    umowa
    > podpisana. W praktyce za 2 lata debetowej zaplacilbym 80zl, a za KK 98zl.
    > Czyli de facto koszty to tylko 18zl, a wiec zyski sa juz znaczne (169zl
    > Twoje wyliczenia). Jesli do tego zauwazysz, iz czesc ludzi zaklada konto w
    > Multi dla VC to przez 2 lata zaplaca 72zl za obsluge i 70zl za karte, wiec
    > wiele wiecej niz ja za KK.
    >
    > Wiec jednak KK :-)

    Nie nalezy jednak zapominac o innych cechach KK, m. in. tej ze posiadajac KK
    wydajesz bardzo duzo pieniedzy, jezeli nie jestes BARDZO zdyscyplinowany
    zapomnij o oszczedzaniu na mieszkanie/samochod/nowy komputer itp.

    A tak w ogole, to ja oczywiscie tez mam KK Lukasa, tak na wszelki wypadek
    :-)

    Beniowa