  • 1. Data: 2006-03-09 10:02:54
    Temat: Karta Inteligo - pytanie za 1000 punktow !!!
    Od: "Romek Wolski" <u...@N...gazeta.pl>

    Czy ta karta ma dokladnie identyczna funkcjonalnosc jak karty kredytowe jesli
    chodzi o platnosci na odleglosc-internet,telefon itp ? Czy jednak NIE i moze
    tak byc ze nie bedzie mozna nia placic w sieci-to dlaczego ? Zastanawiam sie
    nad karta kredytowa lub ta Intelgo jesli ma dokladnie taka sama funkcjonalnosc
    przy plotnosciach na odleglosc .

  • 2. Data: 2006-03-09 19:15:20
    Temat: Re: Karta Inteligo - pytanie za 1000 punktow !!!
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    Romek Wolski napisał(a):
> [...]
    > nad karta kredytowa lub ta Intelgo jesli ma dokladnie taka sama funkcjonalnosc

    Nie ma identycznej funkcjonalnosci, ale w wiekszosci przypadkow mozna
    spokojnie przez internet lub telefon kupowac.
    Sa oczywiscie takie sklepy internetowe, gdzie Electron Inteligo nie
    przejdzie.
    Nie wiem dlaczego, ale wiem, ze tak jest :-) [moze jest to zwiazane z
    weryfikacja adresu bilingowego (tak jest w przypadku eKarty mBanku)].

    --
    elephanto

  • 3. Data: 2006-03-09 19:22:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie wiem dlaczego, ale wiem, ze tak jest :-) [moze jest to zwiazane z
    > weryfikacja adresu bilingowego (tak jest w przypadku eKarty mBanku)].

    Jezeli problem polega na weryfikacji adresu to VE Inteligo _ma_ taka sama
    funkcjonalnosc jak KK polskiego banku - one tez nie dzialaja w takiej
    sytuacji...;-)

    --
    Pozdrowienia