  • 11. Data: 2005-07-07 19:40:19
    Temat: Re: Karta Inteligo VISA Electron i konto PayPal - problem z dodaniem karty
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > A patrz. A mnie zadzialalo!!!!

    Ja znam sklep internetowy, w ktorym jednym VE Inteligo dziala, innym
    nie. Analogicznie jest z eKarta mBanku w tym samym sklepie. I pewnie w
    wielu innych miejsach rowniez.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2005-07-07 19:41:22
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    dżej-dżej napisał(a):

    > Ale podobo karta Inteligo (VISA) nadaje się dla PayPal...?

    Podobno dziala (chodzi chyba o VE?). Ale tylko podobno.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-07-07 19:42:31
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > So what?

    Tyle, ze wymaga credit card i jemu nie dziala. Moze dlatego, ze nie uzyl
    credit card ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2005-07-07 19:42:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Mithos wrote:

    > Tyle, ze wymaga credit card i jemu nie dziala. Moze dlatego, ze nie
    > uzyl credit card ?

    On po prostu nie ma kasy na tym koncie, bo myslał że za pół godziny mu z
    mbanku dojdzie.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 15. Data: 2005-07-07 19:46:18
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Mithos napisał(a):

    > Tyle, ze wymaga credit card i jemu nie dziala. Moze dlatego, ze nie uzyl
    > credit card ?

    A powiedz mi skąd PayPal wie czy moja karta to debetówka czy "credit
    card" ?? Załóżmy na chwilę że nie chodzi o kartę VE Inteligo...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 16. Data: 2005-07-07 19:48:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mithos wrote:
    > Podobno dziala (chodzi chyba o VE?). Ale tylko podobno.

    Dziala - jak masz karte Inteligo to sprawdz.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 17. Data: 2005-07-07 20:00:24
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > A powiedz mi skąd PayPal wie czy moja karta to debetówka czy "credit
    > card" ?? Załóżmy na chwilę że nie chodzi o kartę VE Inteligo...

    Nie jestem PayPalem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2005-07-07 20:43:40
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Wyglada na to, ze PayPal wymaga KK, a Twoja Visa Electron jest debetowa
    >(debit card) i stad system ja odrzuca.

    A z ciekawosci, po czym to on niby poznaje?

    Pzdr.
    Lack

  • 19. Data: 2005-07-08 08:20:41
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Plotki niejednego w kanał wpędziły ...

    na przykład mnie i dzieki temu z sukcesem aktywowałem VE Inteligo w
    drugim dnia działania PayPal w PL, VE mbanku sie nie nadaje

    --
    chrabcio

  • 20. Data: 2005-07-08 16:18:01
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    chrabcio napisał(a):

    > na przykład mnie i dzieki temu z sukcesem aktywowałem VE Inteligo w
    > drugim dnia działania PayPal w PL, VE mbanku sie nie nadaje

    Bo niby czemu miała by się nadawać...