  • 1. Data: 2006-09-06 21:34:49
    Temat: Karta AmEx
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Co to jest nr boczny na karcie AmEx ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2006-09-06 21:39:54
    Temat: Re: Karta AmEx
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Franek" <...@a...com> napisał w
    wiadomości news:ednf3v$l6p$1@news2.ipartners.pl...
    >> Co to jest nr boczny na karcie AmEx ?
    >
    > Wow! To jakie one sa grube? ;-)

    Karta Amex to więcej niż karta! To taksówka!

    marekz

  • 3. Data: 2006-09-06 21:40:07
    Od: "Franek" <...@a...com>

  • 4. Data: 2006-09-08 11:29:59
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > Co to jest nr boczny na karcie AmEx ?
    Prawdopodobnie chodzi ci o odpowiednik CVV i CVC.
    Na AmExie - umieszczone na stałe (niezależne od numeru karty, nie zmieniające
    się wraz ze zmianą egzemplarza) cztery cyfry na przedniej stronie po prawej stronie.

    vp23

  • 5. Data: 2006-09-08 20:31:36
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    vp23 <v...@o...pl> wrote:

    > Na AmExie - umieszczone na stałe (niezależne od numeru karty, nie zmieniające
    > się wraz ze zmianą egzemplarza) cztery cyfry na przedniej stronie po prawej
    stronie.

    U mnie są po lewej.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2006-09-09 09:20:12
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > U mnie są po lewej.

    Fakt, to zależy od wydawcy. Miałam na myśli AmExy - zielonego i złotego - z
    Millennium. Tam te cyfry są po prawej.
    W standardowych Amexach Green i Corporate - też po prawej.

    vp23