  • Data: 2019-06-13 11:57:13
    Temat: Re: Kantor Aliora schodzi na psy !
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kurtałka, już nie tylko malkontent, ale i debilne tytuły wątków daje...
    Doczytaj sobie, od kiedy obowiązuje ten regulamin dla obecnych klientów.
    Wielowalutowa to póki co pieśń przyszłości.
    A i tak nie będzie taka super - przeliczanie po kursie MC jedynie na euro, a jak nie
    będzie wystarczająco ani waluty płatności ani euro, to na złotówki już po kursie
    aliora (7,5%).

    Ciekawe, jaka będzie ta "korzyść" aliora - uważaj, żebyś się nie przejechał. Bo
    "bezprowizyjne" przewalutowanie to ja mam np. w idei - tyle że walutą rozliczeniową
    jest EUR i trzeba bankowi zapłacić 4% w ich kursie. Dla KK mc wolrd WBK analogicznie
    - "bezprowizyjnie", ale w kursie 3,5%.
    Pięknie też można się nadziać na urban legend o tym, że visa wymusiła na polskich
    bankach rozliczanie w PLN - na niektórych może tak, ale np. milek się nie dał i
    chwali się jedynie 2% prowizji - tyle że jak dopytasz, to rozliczanie równie ż w EUR
    i trzeba 3% doliczyć z kursu.
    W aliorze ZTCP było zawsze tak samo "bezprowizyjnie", tyle że z kursu 7,5% -
    niechlubny rekord.

    Po co się w ogóle jeszcze w alior bawić, skoro jest debetówka żubra z
    przewalutowaniem po kursie MC (z dolarów, z innych walut po podwójnym MC - czyli
    0,4%, tyle, co visa) i darmowymi bankomatami za granicą - a konto i karta darmowe
    przy 500zł wpływu i 1 pyknięciu kartą na miesiąc? I jeszcze 100zł w promo można było
    dostać (a ja dostałem 200zł ;)?
    A jak chcesz mieć porządną kartę o właściwościach tej mitycznej wielowalutowej z IKA
    to N26 polecam - możesz założyć z mojego polecenia, kod dawidr0508