  • 21. Data: 2005-03-17 22:39:56
    Temat: Re: "Kant" w WBK
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 17 Mar 2005 23:33:47 +0100, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Wystaczy WuuuuBeka. ;-)
    >
    >Bartol

    Chyba lepiej: wuBEEEEEka :)

  • 22. Data: 2005-03-17 22:42:05
    Od: KrzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2005 18:57:31 +0100, Kamil Jońca napisal/a:

    > Mówimy o czymś innym. Nie o wpłacie, tylko o różnicy między zwykłym
    > a "tanim" przelewem w BZWBK.
    moze jednak mowa była o tym samym.
    było: wpłata w _BZWBK_ widoczna w _mBanku_ wieczorem.
    więc po drodze musiał być przelew. Jesli był to ten "tani przelew"
    to było na temat.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 23. Data: 2005-03-18 06:09:57
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2005 23:42:05 +0100,
    osoba podpisana: KrzysiekL <k...@w...wp.pl>
    napisała:
    [...]
    > moze jednak mowa była o tym samym.
    > było: wpłata w _BZWBK_ widoczna w _mBanku_ wieczorem.
    > więc po drodze musiał być przelew. Jesli był to ten "tani przelew"
    > to było na temat.
    Mowa jest o Pozycji z TOiP BZWBK pt. "Tani przelew" a nie "wpłata
    gotówkowa na konto w obcym banku". To że technicznie przy wpłacie jest
    wykonywany przelew to w tej chwili nie ma większego znaczenia.

    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 24. Data: 2005-03-18 08:54:41
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > Chyba lepiej: wuBEEEEEka :)

    Eeeeee, WuuuuuBeka to kulowy bank mlodziezowy. A mlodziez mowi "ale
    beka" w sensie sciema, obciach, obora itd.

    Bartol