  • 1. Data: 2003-07-13 12:31:01
    Temat: KREDYT hipoteczny??????
    Od: ".:TOMAS:." <t...@p...onet.pl>

    witam,
    czy ktos moze polecic bank, ktory oferuje najkorzystniejszy kredyt
    hipoteczny
    na zakup mieszkania (splata 20 lat, wysokosc 50 tys.zl)

    za wszelkie informacje z gory dziekuje

    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2003-07-13 12:38:11
    Temat: Re: KREDYT hipoteczny??????
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    .:TOMAS:. napisal/a:
    > witam,
    > czy ktos moze polecic bank, ktory oferuje najkorzystniejszy kredyt
    > hipoteczny
    > na zakup mieszkania (splata 20 lat, wysokosc 50 tys.zl)

    najpierw spróbuj może porobić sobie symulacje poszukaj o kredytach hip. na
    stronach www.expander.pl czy www.bankier.pl
    Za mało podajesz danych aby dostać gotową receptę (np. jak dużą częścią ceny
    mieszk. jest to 50tys).
    Ostatnio na grupie modny jest Kredyt Bank (jeżeli chcesz brać kredyt w
    złotówkach i masz co najmniej 40% wkładu własnego, czyli kupujesz mieszkanie
    za najwyżej 83333zł)

    --
    Zbig

  • 3. Data: 2003-07-13 12:54:51
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    berjtg$csk$...@n...news.tpi.pl,
    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl>:

> [...]
    > Ostatnio na grupie modny jest Kredyt Bank (jeżeli chcesz brać kredyt w
    > złotówkach i masz co najmniej 40% wkładu własnego, czyli kupujesz

    najwyzej? a nie co najmniej?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-07-13 14:25:36
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Robert napisal/a:

    > najwyzej? a nie co najmniej?

    jeżeli kupuje mieszkanie droższe, to wkład własny jest mniejszy niż 40% i
    oprocentowanie w KB jest większe o 0,5 punktu.

    Zbig

  • 5. Data: 2003-07-13 19:34:32
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Robert napisal/a:

    > najwyzej? a nie co najmniej?

    ale dałem plamę - cos ostatnio matma kuleje ;))
    oczywiście - do tych 50 tys. kredytu trzeba dołożyć min. 33,333 tys.
    własnych środków.
    Mam nadzieję, że cancel zmyje plamę :)

    Zbig

  • 6. Data: 2003-07-14 16:16:37
    Od: ".:TOMAS:." <t...@p...onet.pl>

    "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

    > ale dałem plamę - cos ostatnio matma kuleje ;))
    > oczywiście - do tych 50 tys. kredytu trzeba dołożyć min. 33,333 tys.
    > własnych środków.
    > Mam nadzieję, że cancel zmyje plamę :)

    dzieki za porade...

    pozdrawiam