  • 1. Data: 2003-07-13 11:35:33
    Temat: Przelew przez Internet w LukasBank - nie działa?
    Od: "AG" <n...@m...tutaj>

    Witam
    od czterech godzin usiłuje wysłać internetem przelew z LukasBanku. Po
    wklepaniu adresata, kwoty i walnięciu hasełka 'dalej" - na nastepnej stronie
    winny sie ukazac jak zwykle poletka na login, hasło i zatwierdzenie
    przelewu. A tymczasem mam info - że strona wygasła. Spotkał się ktoś z czymś
    takim?
    Bo mnie to dotknęło pierwszy raz, ale dzisiaj jest to wyjątkowo dokuczliwe.
    Dama z infolinni sugeruje /od 10.00/ aby trochę odczekać, bo łącza sa
    zajęte, co jest takim sobie tłumaczeniem - bo jeśli wlazłem /a wchodzę za
    każdym razem/, to winienem zrobić sobie dobrze do końca.
    Pozdrawiam
    AG

  • 2. Data: 2003-07-13 11:44:02
    Temat: Re: Przelew przez Internet w LukasBank - nie działa?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bergcc$gq7$...@n...onet.pl,
    AG <n...@m...tutaj>:
> [...]
    > stronie winny sie ukazac jak zwykle poletka na login, hasło i
    > zatwierdzenie przelewu. A tymczasem mam info - że strona wygasła.

    Dosc czesto to miewam w Lukasie przy obciazonej sieci. Ja wtedy prawoklikam
    i wybieram odswiez (ramke). Wtedy ramka zajmuje caly ekran, ale nie szkodzi,
    zawsze mozna sie cofnac przegladarka do poczatku.

    Ale jak w ogole nie idzie, to moze jest cos walniete.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-07-13 19:55:21
    Od: "NoreLPL" <a...@a...pl>

> [...]
    > winny sie ukazac jak zwykle poletka na login, hasło i zatwierdzenie
    > przelewu. A tymczasem mam info - że strona wygasła. Spotkał się ktoś z

    Taa mnie to spotkało wczoraj, widać Lukas kiepskie łącza ma (może komutowane
    ;)) Ale niepoważne to moim zdaniem jest.

  • 4. Data: 2003-07-13 23:45:14
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    NoreLPL <a...@a...pl> napisał(a):

    widać Lukas kiepskie łącza ma (może komutowane;)) Ale niepoważne to moim
    zdaniem jest.

    A co to jest za łącze i dlaczego jest złe
    (jeżeli można proszę o wytłumaczanie dla laika) ?
    Jakich łącz używa wiekszość banków ?

    pozdr.

  • 5. Data: 2003-07-14 05:52:28
    Od: "NoreLPL" <a...@a...pl>

    > A co to jest za łącze i dlaczego jest złe
    > (jeżeli można proszę o wytłumaczanie dla laika) ?
    > Jakich łącz używa wiekszość banków ?

    To opis z Hoga.pl:

    Łącze komutowane - (ang. dial-in connection) nazywane również połączeniem
    wybieranym lub modemowym realizowane jest poprzez zwykłą sieć telefoniczną
    przy użyciu normalnego abonenckiego łącza telefonicznego i modemu

    A większość (chyba właściwie wszystkie banki) używają łącz dzierżawionych -
    przykład łącza komutowanego był przytoczony w formie żartu i stanowił
    analogie do prędkości z jaką chodzą strony transakcyjne Lukas-a

  • 6. Data: 2003-07-15 08:49:31
    Od: "AG" <n...@m...tutaj>

    Dzięki wszystkim za info.
    Przelew poszedł późna nocą. Muszę sie mocno zastanowić dalej nad tym
    bankiem, bo nie zamierzam siedzieć po nocach.
    AG