  • Data: 2002-10-09 19:55:06
    Temat: Re: KREDYT STUDENCKI
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    06 paź 2002 o 16:03 GMT
    ViNYL
    > 1. Przez 5 lat (50 miesiecy) bank wyplaca miesiecznie po te 450zl. Potem

    Minus prowizje banku.

    > przez roczek po zakonczeniu studiow nie dzieje sie nic, a nastepnie przez
    > 100 m-cy splacam kredycik w miesiecznych ratach po 225zl + odsetki.
    > 4. Oprocentowanie kredytu wynosi 1/2 stopy redyskontowej weksli NBP (obecnie
    > 4.25%) w skali rocznej.

    Też tak sądziłem, ale poszedłem do oddziału PKO BP S.A. gdzie dowiedziałem
    się, że oprocentowanie tego kredytu wynosi na ten moment _10,44% z czego_
    _połowę_, czyli 5,22% a nie 4,25%, pokrywam ja. Jak to jest? Wydawało mi
    się, że to określa ustawa tudzież rozporządzenie, a nie bank.

    Pozdr

    Czarek Gorzeński