    From: "inkoguto" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KREDYT INWESTYCYJNY
    Date: Tue, 19 Mar 2002 08:37:16 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@qb120.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Aneta" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a76p13$7kd$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > Byłabym wdzięczna za jakiekolwiek info na temat banków, które jednak
    > udzielają kredytów na rozpoczęcie działalności gospodarczej.

    Jeśli nie masz majątku nie licz na kredyt w żadnym banku. Polskie banki nie
    dają kredytów "na pomysł". Jak masz majątek, łatwo sprzedawalny, możesz
    liczyć na kredyt do circa 70% tegoż majątku. W takim przypadku dobry bank to
    PKO BP czy PBK, jak i wiele innych.
    Jak masz "widoki" to potrzebna ci lornetka...:-))

    A na poważnie : jedyną znaną mi organizacją dającą znikomy kredyt "na
    pomysł" jest Fundusz Mikro. Zbiera się grupa Tobie podobnych wzajemnie sobie
    żyrujących i każdy może wziąć do 5000 zł kredytu na "pierwszy raz". Jedyny
    wymóg to dobry pomysł (biznes plan). Po bezproblemowej spłacie następne
    stawki mogą się podwoić.