  • 1. Data: 2003-06-02 12:23:05
    Temat: KK w mBanku - jakie &@!!@#* wymagania???!!!!
    Od: Michal Frackowiak <m...@f...pl>

    witam!

    o KK w mBanku ostatnio glosno... ale mnie juz na etapie skladania wsniosku
    (formularz) cholera wziela. tym bardziej, ze dzien wczesniej, pelen
    optymizmu zrezygnowalem z uslug Pekao SA, gdzie mialem 2 piekne karty
    kredytowe...

    dochodami moge sie chwalic, bo to nie tajemnica i wysokosc jest podana w
    regulaminie studiow doktoranckich. 1270zl.
    otoz okazuje sie, ze niezaleznie, jaka kwote wpisze jako sredni wplyw
    miesieczny (z 6 m-cy), to cholerny limit i tak wynosi 900zl, zarowno przy
    pozycji "na podstawie dochodow" jak i "na podstawie historii". zawsze sa
    identyczne. moge nawet wpisac kilka tysiecy wplywow na konto, a limit to i
    tak 900zl.... i, co gorsza, brak mozliwosci Visy Classic.....

    co ma moj dochod do obliczenia kredytu na podstawie historii????????

    napisalem do nich, zero odzewu.
    w Pekao SA wystarczylo 300 zl miesiecznie, zeby miec kredyt 1000zl.....

    pozdr - michal

  • 2. Data: 2003-06-02 12:36:31
    Temat: Re: KK w mBanku - jakie &@!!@#* wymagania???!!!!
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Czesc
    Cos mi sie wydaje ze przy tych dochodach to w PeKaO SA miales chyba nie
    karte kredytowa tylko obciazeniowa(charge) do konta. A to co innego.

  • 3. Data: 2003-06-02 12:41:00
    Od: Michal Frackowiak <m...@f...pl>

    Darek <g...@p...fm> wrote:
    > Czesc
    > Cos mi sie wydaje ze przy tych dochodach to w PeKaO SA miales chyba nie
    > karte kredytowa tylko obciazeniowa(charge) do konta. A to co innego.

    to byla kredytowa. rozliczana na poczatku miesiaca. moze to byly takie
    preferencyjne "studenckie" warunki?

    pozdr - michal

  • 4. Data: 2003-06-02 12:46:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michal Frackowiak wrote:

> [...]
    > zawsze sa identyczne. moge nawet wpisac kilka tysiecy wplywow na
    > konto, a limit to i tak 900zl.... i, co gorsza, brak mozliwosci Visy

    Historię wpływów przez 6 miesięcy, to ja sobie mogę "wyhodować" całkiem
    sporą. Nie zmienia to jednak faktu, że mam określone d o c h o d y - a KK
    jest produktem kredytowym i limit ustalany jest na podstawie dochodów.

    > co ma moj dochod do obliczenia kredytu na podstawie historii????????

    Kredyt jest na podstawie dochodów - zaleta "historii" jest taka, że nie
    musisz latać po papierki do pracodawcy.

    > napisalem do nich, zero odzewu.

    Masz przecież to opisane na stronach informacyjnych. Przy VC wymagany d o c
    h ó d wynosi 1500 PLN.

    > w Pekao SA wystarczylo 300 zl miesiecznie, zeby miec kredyt
    > 1000zl.....

    Nie wydaje mi się, żebyś miał w Pekao KK - może to była karta charge?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-06-02 13:00:32
    Od: Michal Frackowiak <m...@f...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:

    > Histori? wp?yw?w przez 6 miesi?cy, to ja sobie mog? "wyhodowa?" ca?kiem
    > spor?. Nie zmienia to jednak faktu, ?e mam okre?lone d o c h o d y - a KK
    > jest produktem kredytowym i limit ustalany jest na podstawie dochod?w.

    > Kredyt jest na podstawie dochod?w - zaleta "historii" jest taka, ?e nie
    > musisz lata? po papierki do pracodawcy.

    > Masz przecie? to opisane na stronach informacyjnych. Przy VC wymagany d o c
    > h ? d wynosi 1500 PLN.

    widzisz - przeoczylem to fatalnie.

    > Nie wydaje mi si?, ?eby? mia? w Pekao KK - mo?e to by?a karta charge?

    no dyc mowie, ze kredytowa, rozliczana 1 w miesiacu i wtedy potracane z
    konta.... ale moze to byla specjalna oferta dla studentow...

    pozdr i dzieki - michal

  • 6. Data: 2003-06-02 13:03:29
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:bbfhpg$m7p$1@ultra60.mat.uni.torun.pl,
    Michal Frackowiak <m...@f...pl> napisał(a):
    > no dyc mowie, ze kredytowa, rozliczana 1 w miesiacu i wtedy potracane z
    > konta.... ale moze to byla specjalna oferta dla studentow...

    Czyli miales charge a nie kredytowa :-)

    Przemek

  • 7. Data: 2003-06-02 13:05:38
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michal Frackowiak wrote:

    > no dyc mowie, ze kredytowa, rozliczana 1 w miesiacu i wtedy potracane
    > z konta.... ale moze to byla specjalna oferta dla studentow...

    To miałeś charge, a nie kredytową - a to zupełnie inna bajka :-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-06-02 13:44:23
    Od: Michal Frackowiak <m...@f...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:

    > To mia?e? charge, a nie kredytow? - a to zupe?nie inna bajka :-)))))

    eee... znowu przepraszam. a tyle lat zylem w nieswiadomosci....
    swoja droga cos takiego by mi w zupelnosci wystarczylo - chodzi mi glownie o
    "wypuklosc", nie koniecznie o kredyt.

    ale tu mBank raczej lezy....

    pozdr i dzieki - michal

  • 9. Data: 2003-06-02 16:03:22
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Użytkownik Michal Frackowiak napisał:

    > eee... znowu przepraszam. a tyle lat zylem w nieswiadomosci....
    > swoja droga cos takiego by mi w zupelnosci wystarczylo - chodzi mi glownie o
    > "wypuklosc", nie koniecznie o kredyt.
    > ale tu mBank raczej lezy....

    http://www.multibank.pl/ ?

    Jeśli chodzi Ci tylko o wypukłość, to za 30zł/rok Multibank oferuje
    wypukłą debetową Visę Classic. A skoro byłeś zainteresowany mBankiem, to
    MultiBankiem też chyba jesteś ;-)

    --
    Marek Madej, m...@w...interia.i-to.pl
    "Only wimps use tape backup: _real_ men just upload their important

  • 10. Data: 2003-06-02 16:09:31
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Jeśli chodzi Ci tylko o wypukłość, to za 30zł/rok Multibank oferuje
    > wypukłą debetową Visę Classic. A skoro byłeś zainteresowany mBankiem, to
    > MultiBankiem też chyba jesteś ;-)

    Jezeli juz zeszlismy do debetowych toVW Bank oferuje rozniez wypukla Vise
    Classic (i to w cenie rachunku)

    MAd Hat
    ter