  • 1. Data: 2003-06-02 12:47:11
    Temat: Quickmoney w Inteligo
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    Witam.

    Naprawdę nie da się zrobić tego wygodniej i trzeba za każdym
    razem wpisywać końcówkę numeru konta?
    Mój ojciec zawsze zapomina tę końcówkę i nie mam kasy na swoim
    koncie... Da się prościej czy nie?

    --
    kocurek

  • 2. Data: 2003-06-02 12:50:56
    Temat: Re: Quickmoney w Inteligo
    Od: "Pit" <p...@...pl>

    Użytkownik "Jacek Wojaczyński" <k...@z...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > razem wpisywać końcówkę numeru konta?
    > Mój ojciec zawsze zapomina tę końcówkę i nie mam kasy na swoim

    To zdefiniuj sobie płatność, wpisz numer rachunku i już, a później tylko
    zapłać...

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl

  • 3. Data: 2003-06-02 12:52:30
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Naprawdę nie da się zrobić tego wygodniej i trzeba za każdym
    > razem wpisywać końcówkę numeru konta?
    > Mój ojciec zawsze zapomina tę końcówkę i nie mam kasy na swoim
    > koncie... Da się prościej czy nie?

    Ja to robie tak:

    1. Definuję płatność i tam podany jest numer (żeby własnie nie było problemu
    z jego zapamiętywaniem)
    2. Potem robię CTRL-C i CTRL-V tej koncowki numeru i puszczam QuickMoney.

    I juz.

    pzdr
    Seb

  • 4. Data: 2003-06-02 12:53:32
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > To zdefiniuj sobie płatność, wpisz numer rachunku i już, a później tylko
    > zapłać...

    Tak tez mozna, ale wtedy idzie w sesjach elixirowych, a nie natychmiast.

    Seb

  • 5. Data: 2003-06-02 13:13:19
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Jacek Wojaczyński napisał:
> [...]
    > razem wpisywać końcówkę numeru konta?
    > Mój ojciec zawsze zapomina tę końcówkę i nie mam kasy na swoim

    Da sie - SMS Money - http://inteligo.pl/oferta/smsmoney.html

    Wystarczy pamietac numer telefonu komorkowego odbiorcy, a to juz jest
    stosunkowo latwe.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-06-02 14:05:08
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    "Seb" <n...@a...pl> wrote:

> [...]
    > nie było problemu z jego zapamiętywaniem)
    > 2. Potem robię CTRL-C i CTRL-V tej koncowki numeru i

    Chyba będę musiał ojca nauczyć tych trudnych komend...
    Nawet chyba da się myszką, powinien sobie poradzić :-)

    --
    kocurek

  • 7. Data: 2003-06-03 11:09:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > razem wpisywać końcówkę numeru konta?
    > Mój ojciec zawsze zapomina tę końcówkę i nie mam kasy na swoim

    Jakos sie musi tlumaczyc...
    Moze za duzo wydajesz?
    ;-))

    --