  • 1. Data: 2007-01-04 19:21:01
    Temat: KK w mBanku a umowy o dzielo && drugi bank
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Hej,

    W jednym poscie zmieszcze dwa tematy, mam nadzieje, ze sie nie
    pogniewacie ;)

    1) Magiczna bariera 18 lat zostala zlamana, zaraz dostane dowod a tym
    samym w mBanku, w ktorym od paru lat mam izzy, zaloze eKonto/eMax/eMax
    Plusa, SFI i eMaklera, i tradycyjnie dostane do tego zestawu delfinka.
    Jak duze jest prawdopodobienstwo mozliwosci otrzymania KK od mBanku (VE,
    o czarnej VC nie mysle na razie) w moim przypadku, przy zalozeniu ze od
    3 lat roczne obroty na rachunku sa _sporo_ wyzsze niz wymagane przez
    mBank 500zl netto/m-c, oraz wiekszosc ruchow na koncie mam
    potwierdzonych w postaci umow o dzielo? Z punktu widzenia banku jako
    licealista jestem nikim - ani studentem, ani zatrudnionym. Jezeli mBank
    nie da, czy jest jakis bank ktory dalby KK przy takich zalozeniach?

    2) mBank, mBankiem, ale wolalbym miec rachunek jeszcze gdzies "w
    pogotowiu" - chocby na wypadek, jakby z jakiegos powodu mBankowa karta
    nie chciala sie autoryzowac. Jako, ze konto mialoby byc tylko "w
    pogotowiu", najchetniej przyjalbym darmowe prowadzenie rachunku (moze
    byc od >100zl salda, jak w inteligo). Koszty przelewow nie sa zbyt
    wazne, bo konto nie bedzie czesto uzywane. Darmowy lub tani VE bylby
    duzym plusem. Mysle o Allekarcie (udzielam sie na Allegro) z konto24 -
    ale moze VW lub wlasnie Inteligo?

    Z gory dzieki za porady :)
    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 2. Data: 2007-01-05 07:19:37
    Temat: Re: KK w mBanku a umowy o dzielo && drugi bank
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Mateusz Papiernik porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Plusa, SFI i eMaklera, i tradycyjnie dostane do tego zestawu delfinka.
    > Jak duze jest prawdopodobienstwo mozliwosci otrzymania KK od mBanku
    Jesli masz/miales dochody/wplywy na konto, to powinienes dostac - karta
    za podpis. Co najwyzej limit bedzie niewielki
    bzwbk i mniej<30
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-05 11:14:32
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    badzio napisał(a):
    > Jesli masz/miales dochody/wplywy na konto, to powinienes dostac - karta
    > za podpis. Co najwyzej limit bedzie niewielki

    Dzieki za zrobienie nadzei ;) Zobaczymy jak to bedzie. Na duzym limicie
    mi nie zalezy - a przynajmniej nie na razie.

    > bzwbk i mniej<30

    Dzieki.

  • 4. Data: 2007-01-05 11:18:39
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Dzieki za zrobienie nadzei ;) Zobaczymy jak to bedzie. Na duzym limicie
    > mi nie zalezy - a przynajmniej nie na razie.

    jezeli bank nie bedzie chcial dac Ci karty na podstawie wplywow na konto
    to postaraj sie o karte pod lokate, po jakims czasie zamienisz na inna i
    po sprawie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2007-01-05 11:25:02
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    RobertS napisał(a):
    > jezeli bank nie bedzie chcial dac Ci karty na podstawie wplywow na konto
    > to postaraj sie o karte pod lokate, po jakims czasie zamienisz na inna i
    > po sprawie

    Zobaczymy. Jak bardzo nie beda chcieli dac, to najwyzej nie wezme - KK
    ulatwilaby sporo rzeczy, ale nie jest absolutnie niezbedna. 4 lata
    radzilem sobie z izzy VE, to i ze zwyklym delfinkiem bym sobie poradzil
    :) Ale dzieki za pomysl :)