  • 1. Data: 2007-01-04 13:37:22
    Temat: Re: Citibank Rarty Komfort-pytanie?
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    kondek wrote:
    > które inne banki umozliwiaja tez splate zakupu/przelewu pienieznego
    > ratach ?

    Multibank.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-01-04 13:37:53
    Temat: Citibank Rarty Komfort-pytanie?
    Od: "kondek" <k...@o...pl>

    witam ,
    od czego zalezy czy oprocentowanie Komfort Citibank w ramach rozlozenia na
    raty przelewu pienieznego z karty kredytowej bedzie wynosic 9,99% lub 11,99%
    ??

    które inne banki umozliwiaja tez splate zakupu/przelewu pienieznego w ratach
    ?
    dzieki za pomoc !

  • 3. Data: 2007-01-04 13:49:54
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *kondek* na tej grupie:

    > od czego zalezy czy oprocentowanie Komfort Citibank w ramach rozlozenia na
    > raty przelewu pienieznego z karty kredytowej bedzie wynosic 9,99% lub 11,99%

    Od ilości rat czyli okresu kredytowania się. Degresywnie OIDP.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2007-01-04 13:51:09
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Multibank.

    BZ WBK - kredyt ratio

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2007-01-04 15:47:26
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Jan 2007 14:49:54 +0100, Olgierd
    <n...@n...spam.no.problem> wrote:

    >Powiedział(a) *kondek* na tej grupie:

    >Od ilości rat czyli okresu kredytowania się. Degresywnie OIDP.

    Uwaga przy okazji na drobne oszustwo ze strony Citka. Te odsetki są
    liczone od całej kwoty kredytu, a nie od malejącego co miesiąc
    kapitału :)

    PG

  • 6. Data: 2007-01-06 12:22:43
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    nie wiem czy wiecie , ale to oprocentowanie można na citiphonie negocjować-
    ale jeden warunek z tej karty wcześniej należało aktywnie kozystać i to ok 1
    rok.

  • 7. Data: 2007-01-06 16:01:09
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Jan 2007 13:22:43 +0100, "vercom" <w...@o...pl> wrote:

    >nie wiem czy wiecie , ale to oprocentowanie mo?na na citiphonie negocjowa?-
    >ale jeden warunek z tej karty wcze?niej nale?a?o aktywnie kozysta? i to ok 1
    >rok.

    A czy można wynegocjować, żeby uczciwie podali, jakie to jest naprawdę
    oprocentowanie? :)

    PG

  • 8. Data: 2007-01-06 20:29:25
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > A czy można wynegocjować, żeby uczciwie podali, jakie to jest naprawdę
    > oprocentowanie? :)
    >
    > PG

    Tak. Jak zawsze składaja mi super propozycję to pytam o oprocentowanie
    rzeczywiste i wysyłam ich na drzewo.