  • 1. Data: 2007-01-04 11:16:29
    Temat: Przelewy darmowe
    Od: Fox <p...@g...pl>

    Witam. Jaki bank detaliczny wykonuje darmowe (ew. tanie) przelewy na
    cele religijne?

  • 2. Data: 2007-01-04 11:25:11
    Temat: Re: Przelewy darmowe
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Fox porozsypywal nastepujace haczki:
    > Witam. Jaki bank detaliczny wykonuje darmowe (ew. tanie) przelewy na
    > cele religijne?
    A co rozumiesz cele religijne?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-04 11:29:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Fox wrote:
    > Witam. Jaki bank detaliczny wykonuje darmowe (ew. tanie) przelewy na
    > cele religijne?
    Tzn. co to znaczy "na cele religijne" W tytule musi być "na osiołka
    marki bmw" ?
    KJ

  • 4. Data: 2007-01-04 11:35:56
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Tzn. co to znaczy "na cele religijne" W tytule musi byÄ? "na osioĹ?ka
    > marki bmw" ?
    > KJ

    dla ojca dyrektora mozna wplacac na poczcie, on pokrywa wszystkie koszty
    ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2007-01-04 12:18:17
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Fox napisał(a):

    > Witam. Jaki bank detaliczny wykonuje darmowe (ew. tanie) przelewy na
    > cele religijne?

    W ramach konta czy dla klienta z zewnątrz?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2007-01-04 12:22:10
    Od: robbi <r...@n...com>

    RobertS napisał(a):

    > dla ojca dyrektora mozna wplacac na poczcie, on pokrywa wszystkie koszty
    > ;-))

    Ale przekaz nie moze byc na mniej niz bodaj 5 PLN ;>
    Tak wiec wplacanie mu po 1 groszu nie przejdzie ;)

    --
    pzdr
    robbi

  • 7. Data: 2007-01-04 12:33:23
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam. Jaki bank detaliczny wykonuje darmowe (ew. tanie) przelewy na
    > cele religijne?

    Każdy, który oferuje darmowe (ew. tanie) przelewy (zewnętrzne).

  • 8. Data: 2007-01-04 13:18:14
    Od: Fox <p...@g...pl>

    Użytkownik S.T. napisał:

    > Każdy, który oferuje darmowe (ew. tanie) przelewy (zewnętrzne).

    Czyli które? W mieście mam PKO, BZ WBK, BPH, BOŚ ???

  • 9. Data: 2007-01-04 13:28:26
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Fox porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czyli które? W mieście mam PKO, BZ WBK, BPH, BOŚ ???
    Mysle ze raczej na pewno bzwbk - przynajmniej jesli chodzi o przelewy
    interetowe. Co do pko - jesli wezmiesz pko inteligo, tez powinienes miec
    tanie.
    A poza tym - musi byc w Twoim miescie? Moze byc dowolny bank internetowy.
    A... nie wiem jak teraz ale jezscze pol roku temu pekao sa mialo darmowe
    przelewy przez internet
    --
    badzio

  • 10. Data: 2007-01-04 13:37:30
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Fox napisał(a):

    > Czyli które? W mieście mam PKO, BZ WBK, BPH, BOŚ ???

    chcesz przelac czy wplacic kase w okienku?

    jezeli przelac to wiele bankow oferuje darmowe przelewy internetowe,
    z ww. w BPH moga byc gratis, w BZWBK i PKO to min. 50gr, oferty BOŚ nie
    znam, dotyczy to przelewow do jakichkolwiek odbiorcow zewn., nie ma
    znaczenia czy na cele religijne czy inne

    --
    pozdrawiam
    RobertS