eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK w mBanku › Re: KK w mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.elsat.ne
    t.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w mBanku
    Date: Mon, 18 Sep 2006 17:44:03 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 19
    Message-ID: <eemeru$tms$1@news.elsat.net.pl>
    References: <eemapv$gta$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@s...local>
    <eembbb$98h$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@s...local>
    <eembrk$98h$5@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@s...local>
    <eemc7l$98h$7@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@s...local>
    <eemcg4$98h$10@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@s...local> <eeme67$th6$1@news.elsat.net.pl>
    <s...@s...local>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1158594238 30428 217.173.163.135 (18 Sep 2006 15:43:58
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Sep 2006 15:43:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
    In-Reply-To: <s...@s...local>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0637-2, 2006-09-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:396819
    [ ukryj nagłówki ]

    Samotnik napisał(a):

    >> Czy Ty jesteś absolutnie pewien, że wiesz po co jest ta granica 150 EUR
    >> jeżeli chodzi o ubezpieczenie?
    >
    > Tak, a o co chodzi?

    Myślę, że wątpię. 150 EUR to górna granica odpowiedzialności klienta za
    transakcje wykonane PRZED zastrzeżeniem karty. Czyli - DO 150 EUR
    odpowiada klient, powyżej ZAWSZE bank. Ubezpieczenie pokrywa straty DO
    150 EUR, bo kwotę wyższą pokrywa BANK, a nie klient. Stąd ta kwota.
    Ustawianie więc limitów na kwotę ~150 EUR właśnie z powodu granicznej
    wysokości ubezpieczenia jest zupełnie bez sensu.


    Naturalnie wyjątkami są transakcje z użyciem PINu (bankomaty, transakcje
    bezgotówkowe potwierdzone PINem), bo tutaj bank zawsze będzie chciał
    udowodnić winę klienta, a i ubezpieczenie często nie pomoże. Choć użycie
    PINu niekoniecznie przesądza o przegranej walce. Ale to już odrębny temat.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1